کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مسائل مالی و رای گیری/از طرف خانم نجاتی

در ایام تابستان پستی از طرف خانم نجاتی در وبلاگ قرار داده شد در جهت

پیدا کردن معاون برای امور مالی که جز قدکساز کسی داوطلب نشد.

از طرفی با مشورتی که خانم نجاتی با من و دو سه نفر دیگر داشتن

نتیجه این شد که قدکساز گزینه مناسبی برای این سمت نیست.

بنابراین خانم نجاتی و من شروع به صحبت با تعدادی از بچه ها کردیم که

گزینه مناسب رو پیدا کنم و بالاخره من با اصرار فراوان خانم جهانی پور رو راضی کردم

اما فراموش کردم که به خانم نجاتی اطلاع بدم و پس از سه هفته من به اطلاعشون رسوندم

که از نیمه تابستان گذشته بود.

خانم نجاتی هم چون مشکلی برای ادامه مسئولیتشون در این ترم نداشتن 

رای گیری برای معاون رو به این ترم موکول کردن. حالا این پست در

واقع  رای گیری برای تمدید مسئولیت خانم نجاتی هست که در

صورت موافقت شما ایشون برای گذاشتن رای گیری برای انتخاب معاون اقدام کنن.


خواستار سه روز سنجاق هستم.


تا پایان روز شنبه 93/6/22 سنجاق است.

مسئول وبلاگ


نظرات 22 + ارسال نظر
اسدی چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 23:52

موافق

علیرضا ملک محمدی پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 12:42

موافق

شهسواریان پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 13:52

دارندگان حق رای:
زردکوهی
شکوری
مریم حیدری
ایزدی
عبدی
گلخندان
صالح آبادی
مینایی
عطارپور
امیر حیدری
ملک محمدی
قربانی
طلاکوب
زرگر
برخوردای
عبقریان
موسوی
قرهی
پشت مشهدی
قربانی
رسولی
رضایی
کرمی
اسدی
پرهیزکار
خاقانی
جهان
باقری
قاسمی
شهسواریان
یوسف دوست
نجاتی
قدکساز

حد نصاب : 8 نفر

عماد پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 17:04

موافق

سعید ایزدی جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 10:07 http://kafankhafan.blogfa.com

موافق

زرگر جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 10:36

موافق

شهسواریان جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 12:23

موافق هستم

سعید پشت مشهدی جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 17:38

موافق
راستی آقای کرمی دوست من بود که برای کمک به کلیپ من اومده بود و عضو کانون نیست پس حق رای نداره.

شهسواریان جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 22:39

به آقای پشت مشهدی:
ولی یه سوال : ینی کسانی مثل آقای کرمی که عضو کانون نیستن و یه بار فعالیت می کنن، جزو حق رای داران نباید بیارم؟ جزو لیست فعالین هم بودن ...

آقای پشت مشهدی اشتباه میکنن.
جهان

شکور شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 00:01

عدم توجه به قوانین، عدم انتقاد پذیری و افراط و تفریط در انجام مسئولیت از ویژگی های منفی خانم نجاتی در مدت زمان مسئولیتشون هست.
البته در نگهداری از اموال کانون، موفق هستند.
امیدوار بودم مسئول اساسنامه یا دبیر چند گزینه ی دیگه برای این سمت معرفی کنه.
شکور

گزینه فقط زرگر بود به نظر من که قبول نمی کرد. من دیگه فردی رو نمی شناختم که صلاحیت داشته باشه.

ایزدیم.

به ایزدی شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 01:14

به نظر من با توجه به انتقادهایی که هر روز دارم به خانم نجاتی میکنم، در حال حاضر کسایی مثل خانم جهانی پور از ایشون صالح ترند.
تو امثال خانم جهانی رو صالح نمی دونستی یا اینکه باهاشون صحبت نکردی؟
شکور

رضا ی.د شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 01:27

موافق

جهان شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 01:27

بنده اگر کاندید شدم صرفن به اصرار آقای زرگر بود!
انصراف میدم!
باشد که اصلحان راضی به کاندیداتوری شوند.

سعید پشت مشهدی شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 01:51

من متوجه نشدم یعنی اون دوست من حق رای داره? فقط برای کمک به من اومده بود و اصلا صرف گذاشتن اسمش جزو فعالین گزارش فعالیت هم اشتباه بود یعنی الان میتونه رای بده با اینکه اصلا کانون واعضاش رو نمیشناسه???
اگر آره که خب برام جالب و بامزه است فکر کنم به خودش هم بگم سوپرایزشه

سعید ایزدی شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 02:26 http://kafankhafan.blogfa.com

به عباس: همونطور که گفتم تمام انتقاد هایی که تو می کردی غیر اون یه مورد خاص فقط در مورد تو صدق می کرد. ( انتقادات رو وارد می دونستم و نمی خوام بگم این کارشون درست بوده یا مشکلی نداره و از این جرفا) در مورد من به شخصه این طور نبود و ندیدم کس دیگه ای هم اعتراض کنه.
و فکر می کنم خانم نجاتی با این اشکالشون از باقی افراد صلاحیت بیشتری دارند. البته زرگر رو بهتر می دونم از ایشون ولی قبول نکردند.

بنده اصلا خانم جهانی پور رو مناسب این سمت نمی دونم. با شناختی که ازشون دارم فکر نمی کنم بتونند مناسب برای این سمت باشند.

زرگر شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 07:51

عملکرد خانم نجاتی قطعا بدون اشکال نبوده،اما چون از مسائل مالی که تابستون رخ داده خبر دارم،ایشون رو بهترین گزینه میدونم.

ترابی شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 11:50

موافق

شهسواریان شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 19:01

این دیگه مسئله ایه که باید از آقای حیدری که مسئول اساسنامه هستن بپرسیم
ضمن این که این اتفاق برای ورودی های جدید می افته و وقتی فعالیت می کنن تا قبل از اون عضو کانون نبودن.
(به آقای پشت مشهدی)

برخورداری شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 21:42

موافق

اسدی یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 10:43

امروز یکشنبه س

امیر حیدری یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 15:02

لطفا از حالت سنجاق خارج شود

خارج شد
عبدی

امیر حیدری دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 15:28

به سعید پشت مشهدی و خانم شهسواریان
(نظر تفصیلی) در این مورد فعالیت زیر مجموعه ی مدیریت مدیر اجرایی رو داریم اما توجه داشته باشید که شخصی که خودش رو عضو کانون ندونه اصلا عضو مجمع عمومی نشده که حالا بخواد عضو نهاد تصمیم گیری بشه.

امیر حیدری _ مسئول اساسنامه

ممنون .
شهسواریان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد