کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فراخوان برای انتخاب بازیگر/ بازی در فیلم کوتاه

دوستان عزیز برای فیلم آقای شکوری به یه بازیگر(ترجیحا 25 سال به بالا)  احتیاج داریم که پانتومیم بلد باشه لطفا اگر خودتون یا یا یکی از آشناهاتون فردی رو سراغ دارین که شرایط مذکور رو داره با بنده یا آقای شکوری تماس بگیرین یا از طریق قسمت نطرات همین پست اطلاعات و شماره تلفنش رو اعلام کنید.

09353503221 (عطارپور)

09193499839 (شکوری)


با تشکر فراوان  

مسائل مالی و رای گیری/از طرف خانم نجاتی

در ایام تابستان پستی از طرف خانم نجاتی در وبلاگ قرار داده شد در جهت

پیدا کردن معاون برای امور مالی که جز قدکساز کسی داوطلب نشد.

از طرفی با مشورتی که خانم نجاتی با من و دو سه نفر دیگر داشتن

نتیجه این شد که قدکساز گزینه مناسبی برای این سمت نیست.

بنابراین خانم نجاتی و من شروع به صحبت با تعدادی از بچه ها کردیم که

گزینه مناسب رو پیدا کنم و بالاخره من با اصرار فراوان خانم جهانی پور رو راضی کردم

اما فراموش کردم که به خانم نجاتی اطلاع بدم و پس از سه هفته من به اطلاعشون رسوندم

که از نیمه تابستان گذشته بود.

خانم نجاتی هم چون مشکلی برای ادامه مسئولیتشون در این ترم نداشتن 

رای گیری برای معاون رو به این ترم موکول کردن. حالا این پست در

واقع  رای گیری برای تمدید مسئولیت خانم نجاتی هست که در

صورت موافقت شما ایشون برای گذاشتن رای گیری برای انتخاب معاون اقدام کنن.


خواستار سه روز سنجاق هستم.


تا پایان روز شنبه 93/6/22 سنجاق است.

مسئول وبلاگ


گزارش فعالیت/از طرف محمد مهدی اهل خیر (قربانی)

امروز با تدبیر مسئول لوکیشن ،دو سه ساعتی لوکیشن تکانی داشتیم.

همه وسایل کاملا گردگیری شده و کف کانون طی کش شد،

خلاصه کانونمان مرتب  و نو گشت .باشد که در تمیز نگه داشتن کانون

کوشا باشیم.

 

ادامه مطلب ...