کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهاد به امیر حیدری، مسئول آینده ی اساسنامه

پیشنهادی که به ایزدی دادم و گفت که انجام میده، و نداد که نداد:  

1- متن اساسنامه، در یک برگه ورد کپی شود

2- موادی که به نظر مسئول اساسنامه با الزام به مشورت، به حالت قانون مرده در آمده اند مشخص شود

3- الفاظ ناصحیح و مبهم، اصلاح گردد

4- النهایه یک متن جامع و پاکیزه و کوتاه تر از متن حال حاضر برای تصویب در سال تحصیلی جدید تهیه شود

5- در انتها متن تهیه شده، با الزام به مشورت، و امضای عده ای از منطقیون مورد قبول کانون، در وبلاگ قرار داده شود تا دوستان به مقایسه ی آن با اساسنامه ی حال بپردازند، بحث و گفتگو رخ دهد، سوالات مطرح شود، شفاف سازی ها انجام گردد و در نهایت در صورت موافقت، رای گیری در یکی از جلسات یا در وبلاگ انجام گیرد و متن جدید و کوتاهی از اساسنامه ی کانون تصویب گردد.

شکور

نظرات 4 + ارسال نظر
عماد شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 02:40

علیرضا ملک محمدی شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 13:57

میدونم حاجی منظورت از منطقیون من بودم

قطعاً
شکور

امیر حیدری شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 20:09

قصد یک همچین کاری رو دارم. میخوام اونچه از اساسنامه که بیشتر لازم میشه رو به صورت خلاصه بنویسم تا بچه هایی که جدید میان کمتر گیج بشن.

کلا هم به نظرم اساسنامه باید یه سروسامونی داده بشه. مثلا فهرست براش تهییه کنیم تا راحت تر بشه باهاش کار کرد.

نه منظور من این نیست

منظورم اینه که بشینی اساسنامه ی جدیدی رو بر اساس اساسنامه ی پیشین بنویسی به این ترتیب که اساسنامه ی پیشین رو مرتب و تر و تمیز کنی و همچنین پیشنهاد حذف موادی که دیگه موضوعیت ندارن رو بدی و بذاری برای بحث و جدل.
در انتها متنی که تو نوشتی و با بحث های بعدی، تغییر کرد رو بذاریم برای رای گیری که اگه رای آورد، از اون به بعد، اساسنامه ی جدید ما بشه و اساسنامه های پیشین رو همگی، ملغی اعلام کنیم.

شکور

سعید ایزدی شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 21:39 http://kafankhafan.blogfa.com

من از اول این ترم تصمیم داشتم این کارو بکنم ولی متاسفانه وقت نداشتم. چون این ذهن آروم می خواد که توی این بازه اصلا نداشتم.

ایشالا امیر که مسئول اساس نامه شد اگه خواست و من هم اوضام رو به راه شده بود حتما کمکش می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد