کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معارفه / دو / گزارش فعالیت / البیکسلیون و الکُردا...*

به نام خدا

در کش و قوس جدال میون اهل پیکسل و اهل شلوار به نتایج زیر رسیدیم...

 تا پنج شنبه سنجاق (مسئول وبلاگ، 6/3، 17:10)

  پوشیدن شلوار کردی توسط آقایون تو روز معارفه اختیاری و بلامانعه، هر عزیزی که میخواد شلوار کردی بپوشه خودش بگرده و یه سایز مناسب تو مغازه ها یا کمد لباس منزلشون پیدا کنه و با خودش بیاره


و اما در مورد پیکسل:

پیکسل ایده بسیار خوبیه، من امروز با یه شرکتی که کارش زدن طرح روی پیکسله صحبت کردم. به ازای هر پیکسل 3300 تومان ازمون می گیرن. بنده فکر میکنم تهیه پیکسل رو یه حرکت کاملا اختیاری قرار بدیم که برعهده کانون هم نباشه و هرکس با هزینه شخصی خودش اگر خواست اون رو تهیه کنه.

من و خانم طلاکوب هر دومون این پیکسل رو میخوایم و قراره طرح لوگوی کانون رو برای اون شرکت ارسال کنیم اگر شما دوستان هم مایل هستید که با هزینه شخصی خودتون (3300 تومان ناقایل) این پیکسل خوشگل و تبلیغاتی کانون رو داشته باشید و روز معارفه ازش استفاده کنید با من تماس بگیرید و بگید که برای شما هم سفارش بدم.

و در آخر فعالین این چند روز رو در زمینه معارفه اعلام می کنم:

خودم

خانم حیدری

خانم طلاکوب

آقای شکوری


* عنوان به تقلید از عنوان پست السوسولیون و الچرکا نوشته شده که البته بی ارتباط بهم نیستن حتی! 


جهان / مدیراجرایی معارفه

نظرات 10 + ارسال نظر
به مسئول جانِ وبلاگ دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 16:09

چون واسه معارفه ست اگه مانعی نمی بینی یکی دو روز سنجاق شه!
جهان

عطار دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 18:42

اسدی دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 20:25

مریم حیدری دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 21:51

مشتاقم ببینم کی حاضره با شلوار کردی بیاد

ما سوسول هام ( به قول آقای شکوری ! ) با پیکسل هامون خدمت میرسیم

محمدمهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 23:42


خسته نباشید

علیرضا ملک محمدی سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 00:48

یه پیکسل با طرح ال پاچینو برا من بزنید هزینشو متقبل میشم

مریم حیدری سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 16:20

به خانم جهان :

جا داره از خانم طلاکوب و آقای قربانی هم برای کمکشون در جریان بروشور معارفه تشکر کنیم

خانم طلاکوب چون تو زمینه های دیگه هم همگام بودن با بنده فعال اعلام شدن.
جهان

فرشته مینایی سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 17:14

دارم به ورودی ها فکر میکنم .... با چه غروری و چه امیدی میخوان بیان واسه معارفه دانشگاه شهید بهشتی و با چه صحنه ای مواجه خواهند شد

علی عبدی چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 23:04

خسته نباشید

سلامت باشید
جهان

شهسواریان پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 10:22

چه ایده ی خوبیه این پیکسل :) درباره شلوار کردی نظری به ذهنم نمی رسه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد