کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خواب بد دیدم!

ساعت 4 صبح بود خیلی خسته بودم اما هر کاری می کردم خوابم نمی برد چشمامو بستم و شروع کردم به شمردن گوسفندا که وایبر گوشیم صدا داد رفتم سراغ گوشیم دیدم آقای رسولی خودمون پیام دادن:

 سلام خانم جهانی خوب هستین؟  

سلام ممنون شما خوبین چه خبرا... 

خیلی ناراحت بودن و همش می گفتن نه، حالم خوب نیس خانم ناراحتم.یه خواب خیلی بد دیدم..

من کلی نگران شدم گفتم خدایا چه خوابی دیدن اونم این وقت صبح که نزدیک نمازه و میگن خواب این ساعت صادقه ست و تعبیر شدنش هم عملیه. با خودم گفتم خب چرا خوابشونو دارن واسه من تعریف میکنن نکنه راجع به منه! استرس گرفتم گفتم چی شده آقای رسولی... بگید... بگید چی دیدید تو خواب.راجع به من بود؟ نگران شدم...

جواب نمیدادن، خیلی ترسیدم گفتم آقا بگید دیگه.ایشالا که خیره، کسی تو خوابتون طوریش شده؟

 بله.. 

خب چی؟

گفتن که 

  

خانم خواب دیدم برای معارفه دارم از قم میام تهران ولی توی راه ماشین خراب میشه و ....

گفتم خب؟؟؟

آقا دق دادید مارو بگید دیگه!

 آخه سخته، خیلی سخته!

من اومدم تهران

ولی دیر رسیدم

با هر مصیبتی بود خودمو رسوندم به تالار

وارد لابی شد

رسیدم به غرفه

ولی دیر شده بود

.

.

.

شلوار کُردیا تموم شده بود و واسه من چیزی نمونده بود ، خانم تو رو خدا یه دست واسه ما نگه دارین من بدون شلوار کردی معارفه رو نمیام...


من:  یه شلوار، دو شلوار، سه شلوار...

خوابم برد و خواب شلوار کردیای رنگی دیدم.


جهان 

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم حیدری شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 17:25


اقا بالا غیرتا این شلوارکردی رو بدید به آقای رسولی بنده خدا چشم انتظاره خواب راحت نداره

نتیجه اخلاقی این پست:
هیچ وقت مدیراجرایی معارفه نشوید
جهان

عماد زردکوهی شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 18:00


مهدی دیدنی بشه ها ....!

عطار شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 19:08

امان از دست مهدی رسولی
تعلیق و اضطراب شوخی های این بشر از کارای هیچکاک هم بیشتره

علیرضا ملک محمدی شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 19:55

برخورداری شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 20:12

اسدی شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 20:13


....

شکور شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 21:21

بیاید طرح رو عملی کنیم دیگه
شما اون پیکسل های سوسولیتون رو بدید
ما هم شلوار کردی می دیم
مهدی رسولی هم با شلوار کردی تو غرفه ای که شکل یه اتاق درب و داغون خوابگاهه، هندوونه گاز میزنه
شکور

هندونه؟؟؟
اونم می گفتید تو طرح خب :دی
جهان

سعید ایزدی یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 00:06 http://kafankhafan.blogfa.com

ترابی یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 00:52

شهسواریان پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 10:42

عجب خوابی

asadi شنبه 1 آذر 1393 ساعت 00:23 http://nicegierl.blogfa.com

راستی از آقای رسولی چه خبر نیستن چند وقته ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد