کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت / آرشیو

سلام .

بعد از مدت بسیار زیادی گشتن برای یک نرم افزار مناسب ،بالاخره این کار انجام شد و نرم افزار EMDB روی سیستم نصب شده برای آرشیو .امروز 150عنوان فیلم  اطلاعاتش کامل اضافه شد به سیستم وبقیه اش هم اضافه خواهد شد.خواهشمندم دوستانی که به تاریخ سینما مسلط هستن  ومیتونن کمکی برای اضافه کردن اطلاعات فیلم ها به سیستم انجام بدن  از این نرم افزار استفاده کرده وکمک بکنند .فقط لطفا هر کس که قصد انجام این کار رو داره حتما حتما اول به من اطلاع بده .


مسئول آرشیو 


نظرات 10 + ارسال نظر
برخورداری یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 16:41

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 22:52

خسته نباشید
با عطار در این باره صحبت کنید هم مسلطه هم داوطلب

جاتون خالی بود تو وبلاگ :-)
جهان

جهان یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 23:57

نخسته

مریم حیدری دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 15:35

به آقای قربانی :
آقای عطارپور در دسترسم نبودن ولی حتما باهاشون صحبت میکنم .به اقای پشت مشهدی هم گفتم

عماد زردکوهی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 16:19

کار بسیار پسندیده ایه مسلما بچه های با اطلاع تر از من خیلی هستند اما اگه کمکی بر میاد بفرمایید

مریم حیدری دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 18:48

به آقای زرد کوهی
ممنون از لطفتون .حتما برای کمک روی شما هم حساب میکنم


زردکوهی

علیرضا ملک محمدی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 23:54

محمدنیا سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 00:15

ن خسته

شکور سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 03:08

بابا بالاخره معلوم شد این سمت هم مسئول داره
شکور

مریم حیدری سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 20:01

با تشکر از آقای شکوری
موهام برای پیدا کردن یه نرم افزار خوب که سیستم هم بتونه تحملش کنه سفید شد
من جز اون دستان پشت پرده بودم منتها دیده نمیشدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد