کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دکترین: مسئول معارفه

یکی از وظایف دبیر، تلاش برای حفظ بقای کانونه.  

اگه یه پروژه در حدی مهم بشه که به یکی از محورهای بقا تبدیل بشه، اجرای اون پروزه میفته گردن دبیر.

از نگاه بنده، معارفه، به ویژه معارفه ی امسال به علت اینکه کلیپ انجمن علمی رو دارم من می سازم و کلیپ معاونت رو هم مشهدی می خواد بسازه و حتی ممکنه امسال غرفه نداشته باشیم، از جمله ی این پروژه هاست بنابراین چنانچه حتی برای این پروزه مدیر اجرایی ای هم پیدا نشه، اجرای این پروژه یه تکلیف برای دبیر خواهد بود. اگر هم مدیر اجرایی داشته باشه، باز هم دبیر در پروژه باید نقش پر رنگی داشته باشه.

همچنین به نظر من شرکت در معارفه، تنها پروژه ی کانونه که در تابستون شروع میشه و یک پروژه ی کانونیه.

در تعاریف و علت ها هم پست های بیشتری خواهم گذاشت

شکور

نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا ملک محمدی جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 23:37

خوندم

امیر حیدری شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 00:13

سعید ایزدی شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 01:07 http://kafankhafan.blogfa.com

لبخند چیه؟
نظرت رو بگو
خیر سرمون مسئول اساسنامه ای ها
از همه بیشتر -بعد از دبیر- به تو مربوط میشه این پست
شکور

مریم حیدری شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 17:59

سعید ایزدی شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 18:30 http://kafankhafan.blogfa.com

به شکور:
جرا انقدر شاکی؟؟!!!

خوب با حرفات موافقم. با دبیر هم زیاد در این باره صحبت کردم. از همون اولی که پست گذاشتن برای داوطلب شدن برای معارفه تا همین پست اخیری که برای رای گیری کانونی بودن و مدریت معارفه گذاشتن.

فکر کنم مجموع بحث هایی که با دبیر در این باره داشتم بیشتر از هر بحث کانونی دیگه ای بوده.

خوب وقتی لبخند می زارم یعنی با حرفات موافقم. لازم نیست دوباره همونا رو تکرار کنم که.

شاکی نیستم قناری
تاکید شیطنت آمیز کردم
آورین
شکور

اسدی یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 14:46

منم خوندم.

ترابی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 12:51

من کاملا موافقم و پیش از این پست شما هم با مسئول اساسنامه و خانم جهانی پور و آقای شکوری هم که صحبت کرده بودم گفته بودم که اگر حتی کسی به عنوان مدیر اجرایی انتخاب نشه خودم مسئولیت پروژه رو برعهده میگیرم به همین دلیلی که آقای شکوری گفتن (حفظ بقای کانون)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد