کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سوال از دبیر

1- فتورمان چی شد؟

2- داوری چی شد؟

3- معارفه چی شد؟

4- ماهی و گربه چی شد؟

همه ی این موارد وقتشون داره به شدت دیر میشه. یعنی حتی دیر شده ولی توجه کافی بهشون نمیشه.

شکور

نظرات 5 + ارسال نظر
جهان جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 16:29

کاش تکلیف مدیراجرایی معارفه زودتر مشخص شه. من دو روز پیش به دبیر هم گفتم اگر قرار باشه من مدیراجرایی معارفه بشم باید هر چه زودتر این موضوع مشخص بشه چون همونطور که اطلاع دادم احتمال بسیار زیاد من نهم تا پونزدهم شهریور تهران نیستم.باید زودتر کارها رو انجام بدم و برای بهتر انجام شدن کارها یقینن نیاز به اختیار از طرف کانون دارم.البته من باز هم محض احتیاط یه کارهایی در خصوص بروشور و جمع آوری ایده بچه ها انجام دادم ولی خب مسلمن حرکتم رسمیت و سودی نداره تا زمانی که مشخص نشه من کاره ای هستم یا خیر.

عماد زردکوهی جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 22:13

حاجی ماهی و گربه رو من شدیدا پایم و البته در خدمت کار

مریم حیدری شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 18:01

منم هر کمکی برای هر کدوم از این موارد ازم بر بیاد انجام میدم .

ترابی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 12:43

اول اینکه ببخشید که دیر پاسخ میدم و این دیرکرد دو دلیل داره
1. قبل از اینکه این پست رو ببینم خارج از وبلاگ عینا به این سوالا به آقای شکوری جواب داده بودم و با دیدن این پست به پاسخ دادن نیفتادم
2. بعد از اون هم نتم مشکل داشت
حالا جواب به سوالا
فوتورمان پیگیری شد از خانم نجاتی گویا فرصت نداشتن پیگیری های لازم انجام نشده و وقتی با آقای شکوری صحبت کردم ایشون زمان تابستون رو از دست رفته خوندن و گفتن احتمال انجام پروژه تقریبا صفره چون حتما به این زمان تابستون احتاج بوده برای این کار. سعی میکنم جزئیات این صحبت ها رو با خانم نجاتی و آقای شکوری کامل کنم و توی یه پست بزارم وبلاگ.
داوری درحال پیگیریه اگر بتونم همه رو حضوری یا اینترنتی دور هم جمع کنم حتما توی چند روز آینده نتیجه رو اعلام میکنم
معارفه که پست مدیر اجرایی گذاشته شده ایشون هم کاراشون رو با هماهنگی من دارن پیش میبرن
ماهی و گربه هم سعی میکنم هر چه سریعتر یه پست دربارش بگذارم تا یک مدیر اجرایی برای این کار انتخاب بشه
اگر درباره جزئیات سوالی بود باز هم بپرسید ممنون

حق طلب پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 18:47

؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد