کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خاطرات 2

سلام تاریخ دقیق این خاطره هم یادم نیست ولی خب مال خیلی وقت پیشه ما که تو کانون همه از کلاس سینمای کلاسیک که تازه با استاد سعید عقیقی برگزار کرده بودیم به شدت راضی و خوشحال بودیم قرار شد یک کارگاه سه روزه با استاد امیر پوریا نیز داشته باشیم خب جلسه اول شروع شد و از کانونی ها من و خانم وفایی و مردیها و علی محیط بودیم استاد چهل دقیقه دیر اومد و خیلی عصبانی و جدی شروع به درس دادن کرد به طرز عجیبی عصبانی بودند بطوریکه هیچ کس ازترس اجازه سوال پرسیدن و بیرون رفتن اصلا نداشت وگرنه تحقیر میشد (خودم که درتمام طول مدت دانشجوییم همچین وضعیتی ندیده بودم سرکلاس) استاد مدام به وضع کلاس و اینکه لپ تاپ برا پخش فیلم چرا پیش خودشون نیست اعتراض میکردن (من تقریبا میتونم بگم که توهمه کلاس های کانون شرکت داشتم و وضع اجرایی اون کلاس و شرایط اش جزو خیلی خوب های کلاس های کانون بود) متاسفانه فقط سیم لب تاپ به میز استاد نمیرسید و ایشون هم حاضر نبودند جاشون رو عوض کنند خلاصه بعد از پایان اون جلسه دعوای لفظی خیلی شدیدی میان ایشون و ما درگرفت و باقهر کلاس روترک کردند و اون کلاس همونجا کنسل شد و هزینه ها برگردونده شد چیزی که بیشتر ناراحت کننده بود جبهه گیری بعضی از بچه های اون کلاس که از بیرون اومده بودند و طرفدار سرسخت استاد پوریا بودند با ما بود شاید بعضی ها الان بگند که میشد مثلا یکجوری کلاس رو تموم کرد ولی من که خودم فکر میکنم حفظ شان و شخصیت کانون و اعضاش خیلی مهم تر بود و از اون رفتار و کنسل شدن کلاس کاملا دفاع میکنم.
نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا ملک محمدی پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 15:38

درود بر شرف کانونیت

شکور پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 16:18

یامه سر همین کلاس بود که امثال من می گفتیم که پوریا اخلاق نداره و امثال تقوی و ساسان معارف میگفتن، سواد.
به هر حال تا اونجایی که یادمه، به خاطر اینکه امید روحانی و مازیار اسلامی(اگه اشتباه نکنم) نیومدن، و شماها خیلی اصرار بر برگزاریش داشتید، رای مخالف خاصی هم داده نشد و در نهایت به شکلی مثل «سگخور!!!» برگزار شد و همون مشکل اخلاقی که سرش اصرار داشتم، دامن کانون رو گرفت.
البت ما که با برگزاری کارگاه با این آدم مخالف بودیم هم از حرکت کانون در «بیرون انداختن استاد به علت بی اخلاقیش» حمایت کردیم.
تجربه ای بود که از قبل تا اندازه ای پیش بینی شده بود که ممکنه رخ بده.
امیدوارم با عینی شدن این تجربه، دوباره دچارش نشیم.
شکور

اسدی جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 11:07

گاهی فکر باید مجددا معنی کلمه "استاد" و "محیط فرهنگی" رو در فرهنگ لغت چک کنم.

سعید پشت مشهدی شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 02:36

به شکور: حاجی من تو پست همه سعی ام رو کردم خیلی مودبانه و سنگین رنگین بنویسم بعد میای تو کامنت اینجوری مینویسی (نداشتن ادب و سواد و اخلاق و سگ خور!) خب اگر استاد مربوطه بخونه که باز هم تجربه استاد نیما حسنی نسب پیش میاد که
کلا دموکراسی و آزادی بیان دلیل بر راحت هرجوری حرف زدن نیست تو مکان عمومی وبلاگ نمیدونم شایدم هست.....

قناری! من دارم در مورد پوریا صحبت می کنم.
به شخصه مشکلی ندارم جناب پوریا که سر اکران کنعان دانشجوهای شهید بهشتی رو مسخره کرد، این پست رو بخونه
البته اگه تو مشکل داری و خطر حس می کنی، می تونی از مدیر وبلاگ بخوای که این نظر و نظر قبلی من رو پاک کنه. من مشکلی ندارم

شکور

سعید پشت مشهدی شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 18:07

میدونم منظورت پوریاست و به نظرم اصلا برا کانون خوب نیست همون یکبار هم سر حسنی نسب اصلا جالب نبود و برای کانون و وبلاگش که قراره رسمیت داشته باشه و مثل فیسبوک نباشه اصلا خوب نیست و از مسول وبلاگ درخواست میکنم که اون دوتا نظر رو پاک کنه.

آقای شکوری نظر شما هم به پاک شدنه؟
طلاکوب
-------------
عرض کردم که نظری ندارم. مشکلی ندارم که پاک بشه.
شکور

طلاکوب یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 22:33

با توجه به بحثهای مطرح شده -نظرات تایید نشده(بنا به درخواست نویسنده) و تایید شده ها- بنده به عنوان مسئول، لزومی برای پاک شدن نظرات بالا نمی بینم.
مسئول وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد