کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلیپ معاونت فرهنگی / علاقه مندان اعلام کنند / تا یکی دو روز دیگه باید رای گیری انجام بشه

پیرو پست 

گزارش فعالیت: کلیپ انجمن علمی

الان پیگیری کردم و خانم ملک شیخی فرمودند که امکان تفکیک کلیپ انجمن علمی از معاونت فرهنگی وجود داره. بنابراین   من به همون کلیپ انجمن علمی می پردازم و یکی دیگه از دوستان کانون که علاقه داره مطابق با اساسنامه (رای گیری و...) مسئولیت بقیه ی کلیپ رو برعهده بگیره.

کلیپ معاونت فرهنگی باید کلیپی در تعریف ماهیت و فعالیت های معاونت باشه و زمانش هم تقریباً ده دقیقه باشه.

دوستی که کلیپ معاونت رو برعهده می گیره می تونه برای هماهنگی کار به ویژه بحث های مالی، با تماس با منشی دکتر، در این ایام ورودش به دانشگاه رو هماهنگ کنه تا بتونه وارد دانشگاه بشه و با دکتر میراحمدی یا دکتر جهانگیری در مورد جزئیات طرحش صحبت و توافق کنه.

پیگیری رای گیری و انتخاب مسئول تولید این کلیپ از کانون، برعهده ی دبیر یا متقاضی ها یا مسئول اساسنامه است و من وقت و الزام به پیگیری ندارم. بنابراین همچنین من هیچ تعهدی نسبت به تولید کلیپ معاونت نخواهم داشت و دوستی که تقبل میکنه تولید کنه، حواسش باشه که کلیپ باید به جلسه ی معارفه ی دانشگاه که فکر کنم ممکنه حتی نیمه ی شهریور ماه انجام بشه، برسه.

شکور

نظرات 9 + ارسال نظر
اسدی شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 13:12

آیا منظورتون از "جلسه معارفه دانشگاه" همان معارفه برای بچه های ورودیه؟ اون همیشه اواخر شهریور یا اوایل مهره

سعید ایزدی شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 14:24 http://kafankhafan.blogfa.com

بنده پیشنهاد می کنم که توی همین پست هر کی می خواد کاندید بشه.
اگر یک نفر کاندید بود کار رو به عنوان یک پروژه شخصی اعلام کنه اگر باهاش کسی مخالفت نداشت ساخت کلیپ رو شروع کنه.

طلاکوب شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 14:47

کلیپی که قرار هست از پشت صحنه فیلم آقای عطارپور ساخته بشه (مستند آقای گلخندان) از کاندید های پخش برای روز معارفه به عنوان کلیپ کانون هست - در صورت مورد تایید بودن و مقبول بودن برای کانون-

به اسدی شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 21:16

بله ولی زمانی که فرمودید الزامی نیست
شکور

البته من با توجه به اینکه اعلام نتایج نهایی کنکور نیمه شهریوره و معمولا یک هفته بعدش بچه ها میان واسه ثبت نام و معمولا هفته بعدش یعنی هفته آخر شهریور میان دانشگاه(با توجه به سال های قبل و آنچه از دوستان شنیدیم) گفتم
اسدی
-----------
چه کسی بی اجازه این نظر رو پاک کرده؟
طلاکوب

به طلاکوب شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 21:18

نزدیک به یک ماه پیش به گلخندان به صراحت گفته ام که حواسش باشه که معلوم نیست کلیپش قطعاً برای معارفه نمایش داده بشه. باید ببینیم کدوم کلیپ برای اون روز مناسب تره
شکور

چه کسی بی اجازه این نظر رو پاک کرده؟
به آقای شکوری : بنده هم عرض کردم در صورت مورد تایید و مقبول بودن. ینی منظورم همون بود.
طلاکوب

سعید پشت مشهدی یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 05:05

من ساخت کلیپ رو به عهده میگیرم.

سعید پشت مشهدی دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 16:12

تا الان فقط من یک نفر متقاضی برا کلیپ بودم چیکار کنم? طبق حرف ایزدی در قالب پروژه شخصی خودم اعلام کنم اش آیا? چون میخوام زودتر تکلیف ام روشن شه چون کار و زمان زیادی میخواد چیزی که من قصدش رو دارم.

به نظر من دیگه می تونی اعلام پروژه شخصی بکنی
ایزدیم.
--------------
مسئول اساسنامه یا مسئول امور مالی به مشهدی قوانین مالی رو بگن که بعداً احساس بدی بهش دست نده.
شکور

سعید ایزدی دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 21:25 http://kafankhafan.blogfa.com

به پشت مشهدی: این پروژه میشه مورد سوم. باید آخرش 10 درصدش رو بدی کانون.
1. پروژه را تنها به یکی از اعضای کانون بسپارد و آن عضو به طور مستقل کار را انجام دهد. کانون هیچ وظیفه ای در قبال این پروژه ندارد و پس از پایان کار مبلغ به طور کامل تنها به خود عضو می رسد.
2.کار را به عضوی از کانون که خودش انتخاب می کند بسپارد ولی با مسئولیت کانون. در این مورد با این پروژه مثل یک پروژه شخصی رفتار می شود. پس از پایان کار 10% از مبلغ به کانون می رسد و باقی به خود مدیر اجرایی پروژه داده می شود.
3.بدون انتخاب عضوی، پروژه را به کانون بسپارد. در این صورت کار در جلسه کانون به مزایده گذاشته می شود. بعد از انتخاب یک نفر در جلسه، مانند مورد دوم با پروژه برخورد می شود

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 12:34

به ایزدی: اکی حتما
ولی فکرکنم منظورت مورد دوم بود که توش 10 درصد قید شده نه سوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد