کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت: کلیپ انجمن علمی

عرض شود که راش ها، فیلمبرداری، طرح، نوشته و تصاویر مورد نیاز، تهیه و اصل تدوین، شروع شده ولی   دیروز آقای دکتر میراحمدی اصرار کردن که این کلیپ بلند تر بشه و به قسمت های دیگر امورفرهنگی هم اشاره بشه! بنابراین برای ادامه ی کار تا شنبه باید صبر کنم تا تکلیفم روشن بشه.

سعی بر این دارم که طبق توافق سابق، من کلیپ انجمن علمی رو به شکل مستقل از سایر نهادها بسازم و کلیپ کلی فرهنگی رو یکی دیگه از دوستان در صورت تمایل تقبل کنن.


فعالین: من و عطار (اضافه شده در ساعت 23:45 روز 17 مرداد93)

شکور

نظرات 5 + ارسال نظر
emaad جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 01:46

اگه کمکی از دست من بر آد بگو عباس

قربونت
حضورت در وبلاگ بسیار عالی شده
پست هم بذاری خیلی معرکه تر میشه
مخصوصاً در ماهیت سینما
شکور
------------------------------
گمونم عماد یوزر و پس نداشته باشه.
امیر حیدری
----------------
به امیر:
میدونم یوزر و پسورد نداره ولی تنها راه گذاشتن پست در وبلاگ کانون با داشتن یوزر و پسورد نیست
به خود عماد هم گفته ام که اگه دوست داره پست بنویسه، متنش رو بده به یکی دیگه از اعضا که یوزر دارن یا بذاره تو پیغام های وبلاگ یا توی نظرات یکی از پست ها تا دوستش یا مدیر وبلاگ متنش رو پست کنه
شکور

شهسواریان جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 10:03

مورد عجیب کلیپ انجمن

علیرضا جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 11:13

سعید پشت مشهدی جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 18:44

کلیپ کلی امور فرهنگی رو من حاضرم بسازم و در صورت رسیدنش به من براش ایده بزرگی دارم.

emaad شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 12:35

به امیر حیدری عزیز : نه متاسفانه اما درست می شه ایشالا
به عباس : گذاشتن پست از طریق یوزر پس شخصی بهتره اما فک نمی کنم چندان موضوعیت داشته باشه . تبادل اطلاعات و مباحثه اصله :) قربانت .اکی از طریق خودت اقدام می کنم پس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد