کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اخطاریه! بدون اطلاع به مسئول لوکیشن وسیله ای از کانون خارج نشه!

به نام خدا

من مسئول لوکیشن هستم!

لوکیشن همون اتاق کانونه!

تو اتاق کانون کلی وسیله هست!

 

 برای خروج این وسایل باید با من هماهنگ بشه!

تا الان سه ، چهار مورد رو اطلاع دارم  که بدون هماهنگی با من وسیله های کانون از اتاق خارج شده.

فرق نمیکنه این وسیله صندلی باشه ، چسب شیشه ای باشه ، مانیتور و کیس باشه ، کمد یا هر چیز دیگه!

مهم اینه که این ها جزو اموال کانون محسوب میشن و من در برابر حفظ و نگهداریشون مسئولم و عزیزانی هم که از این امکانات استفاده می کنن حداقل وظیفه شون اینه که وقتی وسیله ای رو بر میدارن و مثلا به کانون ها یا کلاس های بغل کانون قرض میدن قبلش باید با من هماهنگ کنن.

شاید اون وسیله رو خود کانون بیشتر احتیاج داشته باشه!

اصلا شاید اون وسیله گرون باشه و در مدتی که دست شماس خراب بشه!

اون وقت کی جوابگوئه؟؟؟

اولین نفری که مؤاخذه میشه و چی شد چرا شد میشنوه من هستم!

دوستان کانونی!

ازتون خواهش میکنم!

هر وسیله ای که از کانون خارج میشه ، به همسایه ها قرض داده میشه یا مثلا به خاطر یه پروژه ای از کانون بیرون برده میشه حتما و حتما قبلش به من اطلاع داده بشه!

اینجا میگم که بعدا نگید نگفتی ، اگه بدون هماهنگی وسیله ای خارج بشه و براش اتفاقی بیفته من یک درصد هم مسئولیتشو قبول نمیکنم و به طور تمام و کمال شخصی که اون وسیله رو بی اطلاع من برداشته نسبت بهش مسئوله.


پ.ن: این پست صرفا با نگرانی تایپ شده، امیدوارم دوستان دچار سوءتفاهمای دیگه نشن 

ارادت

جهان/مسئول لوکیشن

تابستان 93

نظرات 3 + ارسال نظر
emaad چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 22:33

تبریک می گم خانم ایشالا دیگه شاهد حضور لاشه ی هیچ قاشق غذاخوری دور مانده از اصل خویش (سلف) در کانون عکس و فیلم دانشگاه شهید بهشتی نباشیم

ترابی پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 19:35

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 19:42

درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد