کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آغاز تلاش برای «پایان یک دلقک»

سه طرح برای ساخت تو ذهنم بوده که از قدیم با دوستان مطرح کردم. کوچکترین اونها طرح «پایان یک دلقک» هست که باید کوچکترین تولید من تحت قالب کانون باشه. خداروشکر دو هفته ای هست که شرایط خودم برای تولید این فیلم محیا شده و اگه 99درصد باقی مونده! مشکلات هم برای تولید این فیلم کوتاه حل بشه، کار دو ماه الی 4ماه دیگه فیلمبرداری خواهد شد.   محمد شفیعی، فردین قاسمی و مهدی رسولی از اعضایی هست که گفته ان حضورشون قطعی هست. به غیر از مدیرتولید، بقیه ی عوامل نزدیک به پیش تولید انتخاب می شن. ابتدا طرح رو به رای کانون خواهم گذاشت که اگه کانون موافقت کرد، برای کسب بودجه تلاشم رو شروع کنم. دوستانی که تمایل به همکاری دارن، باهام در تماس باشن. اگه کار قطعی بشه، قطعاً چند نفر از دوستان کانونی، صرفاً برای انتقال تجربه و کارآموزی فیلم سازی دانشجویی در قالب سمت، انتخاب خواهند شد.

شکور

نظرات 7 + ارسال نظر
عطار چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 00:02

با آرزوی موفقیت برای عباس عزیز
هر کمک و همکاری که خواستی در خدمتم

اسدی چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 00:22

خیلی دوست دارم فعال باشم وقتشم دارم

emad چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 12:01

عباس من از الان اعلام آمادگی می کنم

شهسواریان چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 16:58

من نیز اعلام آمادگی می کنم

ترابی جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 22:43

امیر حیدری شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 11:40

آورین.

حق طلب شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 22:56

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد