کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یه جلسه غیر رسمی یا یه دوره همنشینی

سلام به همه


در جهت بررسی مشکل دو عضو کانون(خودم و خانم جهانی پور)

قراره یک شنبه از ساعت 12 تا14 توی کانون یه جلسه غیر رسمی

یا یه دوره همنشینی برگزار شه

دوستانی که مایل هستند صدرصد 12 کانون باشند


ممنون

نظرات 4 + ارسال نظر
شکور شنبه 28 تیر 1393 ساعت 16:31

حاجی، به من زنگ زدی و گفتی که یه برنامه ای هست یکشنبه که من بیام. عرض شود که اگه این برنامه همین دورهمنشینیه، من باس بگم که تا یک و نیم نمیرسم ها.
اگه ساعت 12 شروع میشه، به قول خودت حساب نکن رو من.
شکور

شهسواریان شنبه 28 تیر 1393 ساعت 17:48

یاد برنامه 90 افتادم

اسدی شنبه 28 تیر 1393 ساعت 22:30

ترابی شنبه 28 تیر 1393 ساعت 22:51

سعیمو میکنم بیام اگر خواب نمونم چون احتمالا سحر تازه میرسم تهران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد