کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بیشتر از سه روز از اعلام وبلاگی کلیپ گذشت

در مورد پستی که سه شنبه گذاشتم و اعلام ساخت کلیپ کردم , بیشتر از سه روز گذشت و کسی مخالفت نکرد . پس این به این معنی ست که من روز شنبه و یکشنبه هفته آینده برای ساخت کلیپ آماده ام .

افرادی هم ه با من همکاری میکنن همون قبلی ها هستند و تغییری نداشتند .

یک موضوع دیگه اینکه با من تماس گرفتن در مورد افطاری کانون اول گفتم میام ولی به دلیل بروز مشکلی نمی تونم بیام :-( . ببخشید .

نظرات 4 + ارسال نظر
اسدی جمعه 27 تیر 1393 ساعت 23:08

موفق باشید

جهان شنبه 28 تیر 1393 ساعت 04:47

یه سوال محض اطمینان خاطر:
الان ساخت کلیپتون به پول احتیاج داره یا نه؟
اگه اره چقدر؟

ترابی شنبه 28 تیر 1393 ساعت 12:58

محمدمهدی رسولی شنبه 28 تیر 1393 ساعت 17:21

شمبه تعطیله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد