کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فوری فوری (پروژه ساخت فیلم کوتاه)

تا جمعه سنجاق است.

سلام به همه

 

دوستان توجه کنند

 

بعد از ، از دست دادن یکی یکی مدیر تولید های فیلمم

(فواد مثبت ، سعید پشت مشهدی ، خانم جهانی پور)

که دست همشون درد نکنه و ممنونشون هستم

(البته به جز مثبت)



  

 


 

 الان به یک مدیر تولید برای فیلم احتیاج فوری و مبرم دارم

دوستانی که علاقه و توانایی در این زمینه دارند لطفا

اعلام آمادگی کنند

 

زمان فیلمبرداری : یا 18 یا 19 مرداد

 

برای اطلاعات بیشتر با من تماس بگیرید

09109677269

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر (قربانی) چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 01:57

با نظر مسئول وبلاگ چند روزی سنجاق شود

جهان چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 03:31

چند بار گفتم باز هم میگم.
آقای قربانی!
اشتباه میکنید برادر...
مدیر تولید دو تا فیلم بودن به طور همزمان!!!(که البته با وجود تاریخی که تو پست گزاشتید چندان هم همزمان نیست) بهیچ عنوان غیر حرفه ای نیست.اما رو اخلاقی و حرفه ای بودن گزاشتن این پست شما یه مقداری...
در هر حال هم حرفایی که امروز بهم زدید و هم گزاشتن این پستتون منو خیلی ناراحت کرد. من خواستم به شما محبت کنم و تو کارتون کمک کنم.اما شما به قدری بد رفتار کردید که پشیمون شدم.طوری که انگار قرار بوده ازتون حقوق بگیرم , باهاتون قرارداد بستم و حالا زدم زیر قولم یا سرتون کلاه گزاشتم.
باز هم میگم فیلم اقای عطارپور و فیلم شما هیچگونه تداخلی با هم ندارن و من هنوز هم در عجبم که چرا شما اینطور رفتار میکنید و انقدر از من ناراحتید!!!!!!
تا امروز با این حرکت شما شاهد دومین مصداق رفتار عجیب و غریب بعضی فیلمسازای کانون بودم!!!!
خیلی عجیبه که دوستان طوری رفتار میکنن انگار اعضا موظفن تو فیلماشون باشن و به طور کللی فراموش میکنن که اگه اعضا تو ساخت فیلمشون بهشون کمک میکنن از روی لطف و محبتشونه , نه وظیفه.
در هر حال با دیدن این قسم رفتارهای عجیب از شما هم دیدم بهتون عوض شد و هم اینکه دیگه بنده خودم حاضر نیستم تحت هر شرایطی مدیر تولید هیچ فیلمی از جانب شما باشم.
میترسم روزی برسه که کانون مواجه بشه با یک عده عضوی که حواسشون به رفتار دوستانه اعضا نباشه و اینطور که شمامن رو رنجوندید اونا هم رنجونده بشن و دیگه کلا هیچ کس رغبتی به مشارکت و کمک بی مزد و مواجب تو ساخت فیلم ها نباشه.
موفق باشید.

بی مزد و مواجب تو ساخت فیلم ها نداشته باشه.
نداشته جا افتاده.
جهان
--------------------------------------
با گذاشتن این نظر و این صحبت ها که واقعا دارم شاخ در میارم که شما چه جوری اینها رو نوشتیدو از کجا دراوردید و انگار خدا رو اصلا در نظر نگرفتید دارم میرسم به اینکه ..............
واقعا واقعا حلالتون نمی کنم برای این نظرتون
قربانی
____________________
اووووفففففف!!!
چه روز مزخرفی بود امروز!
دیگه حوصله ندارم!
دست پیش گرفتید اخوی ولی بعید میدونم که پس نیفتید , ایشالا متوجه اشتباهتون میشید.
جهان

plus چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 14:24


عه!!!!!!!!

Faranak Nejati چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 21:04

والا یادمه یه کم قبل یا بعد عید با من صحبت کردید و من قبول کرده بودم ، یعد یهو دیدم ظاهراً سپردین به فرد دیگه اى .اگه اینطور نشده بود دوست داشتم کمک کنم.

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 00:33

آقا من هستم به عنوان مدیر تولید اونم از نوع بی منت اش !

ترابی پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 01:03

اینجا چه خبره
در پست هیچ بی احترامی ای دیده نمیشه ولی گویا ناراحتی هایی خارج از این محیط پیش اومده؟؟؟!!!!!
کامنت خیلی تندی از خانم جهانی پور دیدم که با وجود مطلع نبودن من و احتمالا خیلی دیگه از اعضا تعجب برانگیزه !!!!
اگر میتونید اینجا و اگر نه من فردا از شما(خانم جهانی) و آقای قربانی تلفنی پیگیری میکنم تا بیام تهران هفته آینده.

به جهانی پور
فکر میکنم این جور کامنت ها یه سو تفاهم عجیبی رو بین اعضا ایجاد میکنه . نمیدونم البته این نظر من درست هست یا نه ولی اینطور فکر میکنم.
ترابی
.................................................
نظرم به خانم دبیر نزدیک است بسیار،چرا باید همچین
چیزی تو وبلاگ بیاد آخه!
زرگر

جهان پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 04:38

خب من کامنت دبیر رو خوندم و فکر کردم!
نمیدونم!
شاید چون خودم در بطن قضیه قرار دارم متوجه تندی کامنتم نمیشم ولی از اون جایی که همیشه دیدگاه بیرونی و شخص ثالث رو قبول دارم (مخصوصا که آقای زرگر هم تایید کردن حرف دبیر رو) میتونم قبول کنم که با توجه به محتوای ظاهری متن و بی اطلاعی دوستان توی وبلاگ ترجیحا نباید اینجا بسط داده میشد.
البته معتقدم اشتباه اول از آقای قربانی بوده که طبق قرارمون اجازه ندادن اول حضوری صحبت کنیم تا اگه متقاعد نشدن اقدام کنن ولی به هر حال کاریه که شده و از دوستانی که در جریان قضیه نبودن و کامنت من باعث ناراحتیشون شده عذر میخوام.
به طور خلاصه هم بخوام توضیح بدم قضیه رو باید بگم که دیروز طی چند اس ام اس اقای قربانی نسبت به بنده ابراز ناراحتی کردن و گفتن که به نظرشون اینکه بنده همزمان مدیر تولید فیلم ایشون بودم و مدیر تولیدی فیلم آقای عطارپور رو هم قبول کردم کار خیلی غیر حرفه ای انجام دادم و در طول پیام ها طوری با من حرف زدن که لحنشون شدیدا طلبکارانه بود هر چند امروز ادعا کردن پشت تلفن که سوتفاهم شده ولی چون تلفنی هم لحنشون بد بود من نمیتونم حرفشونو قبول کنم.
(همه این ها در صورتی هست که زمان فیلمبرداری فیلم ایشون و عطارپور هیچ تداخلی با هم ندارن و حتی تو پیش تولید هم موازی کاری پیش نمیاد) من از آقای قربانی خواهش کردم که اجازه بدن حضوری صحبت کنیم تا مشکل رفع شه و ایشون هم صحبت حضوری رو قبول کردن اما نمیدونم چطور شد که اخر شب این پست رو گزاشتن.پستی که از نظر من میتونه کلی واسه اعضا سوال برانگیز باشه در خصوص نبودن من تو این پروژه و حتی تصور منفی هم ایجاد کنه نسبت به خوش قول یا خوش نبودن من و قابل اعتماد و قابل اعتماد نبودن من (البته اینا صرفا برداشت منه ,حتی این برداشت هم میتونه به خاطر این باشه که خودم یه طرف قضیه ام). با وجود قراری که مبنی بر صحبت حضوری داشتیم گزاشتن چنین پستی برای من حکم بی احترامی داشت و در نتیجه اون واکنش رو نشون دادم.
در آخر همچنان از آقای قربانی میخوام قضیه رو کش ندن و بزارن حضوری صحبت کنیم و باز هم از دوستانی که از خوندن کامنت من ناراحت شدن عذر میخوام.

ممنون
یکشنبه اگه بیای دانشگاه بیشتر حضوری صحبت میکنیم
.........................
آیا دبیر پاسخ داده؟اسم کو؟
زرگرم

به مسئول وبلاگ پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 13:30

بله دبیر پاسخ دادن.
به دبیر:
چشم. هستم در خدمتتون
جهان

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 16:09

خانم جهانی پور بازم با کامنتی که دوباره نوشتید اشتباه کردید
- قرار ما این بود که یکشنبه جلسه بزاریم و حضوری صحبت کنیم (دو طرف قضییه با اسناد و مدارک، نه یک طرف قضییه و بدون مداراک)
دادن اطلاعات اشتباه دومین اشتباه این نظر بود
جالبه من متهم به کش دادن قضییه می کنند در صورتی که من نظری به جز یک مورد اونم (پاسخ به نظر ) نذاشتم

به سعید پشت مشهدی :
سعید قضییه اصلا منت و بی منتی نیست واگر نه خانم جهانی تو طول کار هیچ منتی نگذاشتن. سعید قضییه چیزه دیگریست............ شاید توی جلسه و شاید حضوری بهت گفتم
به مسعود :
اگه صلاح میدونی با مشورت با دبیر این کامنت تائید شود

متوجه مورد اول نشدم.ینی چی؟ خب منم گفتم که اوکی حضوری صحبت کنیم.چی رو اشتباه کردم.متوجه نشدم واقعا :-) یه طرف قضیه و بدون مدرک و سند ینی چی؟
مورد دوم:
سوتفاهم شده :-)
منظورم این نبود که شما قضیه رو کش دادید.نه . منظورم این بود که امیدوارم بعد از این کامنت من ( که صرفا برای توضیح قضیه به دبیر و اعضا بود ) شما طوری جواب ندید که قضیه توی وبلاگ کش پیدا کنه و همون طور که چند بار تاکید کردم حضوری قضیه رو حل کنیم.
جهان
----------------------------------------
به نظرم کامنت من روشن بود. و کامنت شما هم روشن. اگر منظور من رو متوجه نشدید این کامنت و بقییه قضییه ها توی جلسه بحث می کنیم
قربانی
___________________
خیلی هم خوب :-)
جهان
____________
آهاااااااا :))))))))))
نکنه منظورتون توضیح قضیه از طرف منه؟؟؟
اگه منظورتون این هست ارجاعتون میدم به کامنت دبیر , ایشون خودشون از من خواستن که توضیح بدم , حتی اسم شما رو هم برای توضیح توی کامنت وارد کردن. پس بنده اینجا اشتباهی مرتکب نشدم.بغلاوه توجه کنید که من قضیه رو دارم از دید خودم نگاه میکنم و شما هم از دید خودتون ,نمیتونیم بگیم من دارم اطلاعات اشتباه میدم.
ایشالا مابقی توضیحات بمونه واسه یکشنبه
جهان

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 16:39

من که اصلا منظورم این نیست خانم جهانی پور منت میزاره و همچین چیزی هم ننوشتم منظورم اینه که خودم با کمال میل و اشتیاق میام همینجوری که قبلا هم به خودت گفته بودم.

1-میدونم . منم نوشتم که سوتفاهم نشه.این روزا بازار برداشت ها و سو تفاهم ها بسیار داغه
2-دمت گرم خیلی با معرفتی
قربانی

شکور شنبه 28 تیر 1393 ساعت 09:42

اوپس!
صحبت کنید دوستان البته با تلاش برای پذیرفتن صحبت های درست، هرچند سنگین.
بدانید که پذیرفتن حقایق سنگین، در آینده منافع به شدت بزرگتری برایتان به وجود خواهد آورد نسبت به منفعتی کوچک که در نپذیرفتن حقیقت به دست می آورید.
باشد که رستگار شویم
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد