کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

درخواستی در مورد کلیپ و نشریه

اصلاح توسط مسئول موقت وبلاگ ساعت 13:17 ،24 تیر

من از مدت ساخت کلیپ اطلاعی اصلا نداشتم که چه قدر قراره بشه . این کلیپ قرار بود در مورد فعالیت هایی باشه که توی کانون انجام شده و از مدیر پروژه ها مصاحبه بگیریم . به نظر من این کلیپ فرایند ساخت سخت و پیچیده ای نداره .

از اونجایی که دیروز در مورد ساختش با عباس,عطار,جهانی پور,ایزدی ... صحبت کردم به این نتیجه رسیدیم که من تو کلیپ از صدا بردار استفاده نکنم و هزینه ها کمتر بشه و فقط پروژکتور و سه پایه کرایه کنم . باز در جلو تر با مخالفت ایزدی و جهانی پور قرار شد من برای همین کرایه سه پایه و پروژکتور پولی از امور فرهنگی  دریافت نکنم و کار این طور باشه که من کلیپ رو بسازم و اگر نتیجه داد بعد  مسائل مالیش رو حل کنم. .   عطار و شکوری بهم پیشنهاد دادن برای فیلمبرداری این کلیپ از دو تا دوربین استفاده کنم . 

 

 

ولی الان مشکل جای دیگس : متاسفانه هماهنگ کردن بچه ها تو این روزای تابستون سخته و از اونجایی مدیر پروژه هایی که سابقه مدیریت دارن باید باشن و احتمالا جمع کردن اونها تو یه روز کارِ نشدی هستش و احتمالا اگر خیلی خوش بین باشیم فیلمبرداری حداقل تو دو روز باشه و این یعنی هزینه ها ضربدر دو میشه و سعید ایزدی هم این اولتیماتوم رو به من داد که هزینه ها از حدود 50 تومن بیشتر نشه , از این رو من میترسم که ساخت این کلیپ نتیجه مطلوبی نداشته باشه و تنها چیزی که برای من میمونه یک سر ی هزینه هست که از جیبم رفته .

1.من قبلا هم گفتم یه کلیپ میسازم و سر حرفم هستم , ولی کلیپی در عرف تعاریف کانون (یعنی مدت زمان کوتاهتر از 4-5 دقیقه ) و نه فقط با مدیر پروژه ها بلکه با تمامی اعضایی که میخان تو کلیپ باشن و اگر مورد قبول بچه ها بود حتی برای مراسم معارفه پخش بشه . اساس این کلیپ ها بیشتر روی تدوین میچرخه ولی طرح های جالبی هم دارم برای این کلیپ . 

این کلیپ دیگه هزینه ای هم نداره . 

2.در مورد نشریه بحث زیاد بود ولی از تب و تاب افتاد , چون نشریه برای من مهمه من حاظرم برای چاپ اولین شماره نشریه مطلب تهیه کنم و تا اواسط شهریور مطالبم رو به کانون بدم برای چاپ (من هیچ اطلاعی از مدیر مسوول و سردبیر ندارم ) تا شاید با چاپ این مطالب استارت چات شماره های بعدی نشریه هم بخوره .

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 11:31

خیلی هم خوب که میخوای پروژه کلیپ رو به سراانجام برسونی آفرین.

شهسواریان سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 17:35

«حاضر» درست است، نه حاظر

ولی پست خوبی است .

سعید چ.ع سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 19:20

اولتیماتوم ایزدی بر چه اساسیه؟

سعید ایزدی سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 20:15 http://kafankhafan.blogfa.com

من به عنوان یک عضو نهاد تصمیم گیری گفتم بیشتر بشه اعتراض می کنم و باید بعدش براش رای گیری انجام بشه .
سعید اگه می خوای دلیل هام رو بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد