کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

Free Birds / پرندگان آزاد

  

 بوقلمون های احمق!

بوقلمون های احمقِ دوست داشتنی!

چند تن از این بوقلمون های احمق ِ دوست داشتنی به فکر نجات اولین نسل بوقلمون های کشته شده در اولین عید شکرگزاری تاریخ هستند.

خیلی این انیمیشن را دوست داشتم!

از حماقت شخصیت ها واقعا خنده ام می گرفت!

ببینید حتما 


پ.ن: متاسفانه اصلا بلد نیستم به صورت فنی و تخصصی و انیمیشن شناس وار دعوتتان کنم به تماشای این اثر!

فقط میتوانم بگویم ببینید و لذت ببرید.


پ.ن 2: به آقای شکوری: 

از اونجایی که "احتمالا" میخواید زیر پست کامنت بزارید که انیمیشن رو براتون بیارم که ببینید باید عرض کنم که متاسفانه نسخه ای که من دارم یه کم مشکل داره در نتیجه باید بگم آقای عطارپور دانلودش کنن 

نظرات 1 + ارسال نظر
ترابی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 12:28

من دارمش میارم برای کانون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد