کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پایان جلسه ی اتاق فکر رفع باگ های ساختار

از ساعت 11 تا حدود ساعت 13 جلسه تشکیل شد ولی تمامی دوستانی که حاضر شده بودن، به نظر می اومد که مشکلی با ساختار نداشتن جز مشهدی که خداروشکر بود ولی مشکلش هم با خود ساختار نبود بلکه نقد هایی که داشت وارد بر ارکان ساختار نمی شد.

اساساً این جلسه برای بررسی نظر قدکساز تشکیل شده بود و امید بود که با حضور یوسف دوست و قربانی، واقعاً وارد بحث های مربوط به ارکان ساختار بشه ولی متاسفانه اتفاقاً این دوستان تشریف نیاوردند که برای شخص خودم جای بسی تعجب و ایجاد حس خسران بود.

به هر حال خداروشکر مشهدی بود و صحبت هایی شد هرچند به صورت ماهوی مربوط به موضوع از پیش تعیین شده ی بحث نبود. از صحبت ها، فیلم گرفته شد و ایشالا که بعد از تدوین در آرشیو کانون قرار می گیره.

فعالین (حاضرین:)  

من

مشهدی

زینل

فرامرزی

شهسواریان

اسدی

جهانی

زرگر

ترابی

ایزدی

طلاکوب

نظرات 9 + ارسال نظر
سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 15:10

امیدوارم جلسه خوبی بوده باشه.

شهسواریان پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 16:19

:)

محسن قدکساز پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 18:32

من قرار بود بیام، صبح یه برنامه ای پیش اومد که نشد بیام، گوشی هم نداشتم که اطلاع بدم.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 23:12

واقعا من به شدت دوست داشتم بیام خود شکوری هم میدونه
من تهران نبودم قم بودم و برای اومدن پنجشنبه به تهران یه مشکل کوچولو و شخصی داشتم بخاطر همین قول دادم بیام چون فکر می کردم حل میشه ولی دیشب این مشکل که به شکوری سربسته اس دادم گفتم اینقدر بزرگ شد که شرمنده همه شما شدم
از همه اعضایی که حضور داشتند برای این بد قولیم عذر خواهی می کنم

سعید ایزدی جمعه 20 تیر 1393 ساعت 03:08 http://kafankhafan.blogfa.com

شما سه دوست عزیزی که گفته بودید میاید ولی نیومدید بنده به شدت از دستتون عصبانی هستم. من فقط و فقط به خاطر شما امروز جلسه رو رفته بودم. شبش ساعت 5 خوابیدم صبح ساعت 9 بلند شدم رفتم بعد شما بدون اطلاع قبلی نیومدید؟

احساس می کنم که دیگه وقت گذاشتن دیگران، برای شما هیچ ارزشی نداره و پشیزی برا وقت گذاشتن دیگران ازرش قائل نیستید.

ترابی جمعه 20 تیر 1393 ساعت 14:37

خوب بود و میتونست بهتر باشه اگر همه دوستان که قول داده بودن میومدن

جهان جمعه 20 تیر 1393 ساعت 17:29

کاش بودن این دوستان...

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 20 تیر 1393 ساعت 19:38

بدقولی بد قولیه دیگه ولی
به سعید :
من ساعت 8 به عباس اس دادم که نمی تونم بیام
راستی این حرفتو متوجه نمیشم در مورد وقت گذاشتن برای ما
فکر کنم منظورت کانون بوده نه ما
من خودم توی همین نقد و بررسی کارای میازاکی از قم بلند میشدم میومدم شبشم جایی برای موندن نداشتم بعدش با یک یا دونفر برگزار میشد ولی ناراحت نمیشدم چون برای کسی انجام نمیدادم نصفش برای لذت خودم بود و نصفش بخاطر کانون.همین
خدا میدونه چه کارای کردم تا بتونم بیام فقط خدا میدونه ولی نشد

سعید پشت مشهدی شنبه 21 تیر 1393 ساعت 12:54

با ایزدی موافقم فکر کنم اگر منم نمیومدم جلسه کنسل میشد وهمه برمیگشتن خونه و اصلا درست نیست بعضی ها برخلاف قولشون نمیان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد