کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فواد مثبت و چند جلسه دیگر

من این پست رو فقط از طرف خودم نمی زارم 

دو موضوعی ای که خیلی هم بی ربط به هم نیستند 

  

1. اول که فوآد اومده بود کانون ما هر چی ازش دیدیم مثبت بود و من احترام میزارم به تمامی فعالیت های مثبتش , ولی الان داره منفی میشه ! من کاملا در جریان فیلم پشت مشهدی و اتفاقاتش هستم . 

مدیر تولید فیلم خود فواد بوده پس مسوول گم شدن کیفش هم خودشه . من یه سوال از شما دارم : کلی آدم سر صحنه های فیلمبرداری کشته شدن , آیا مسوولین رفتن خِر کارگردانش رو چسبیدن ؟

حالا میگه سپرده به خانم توکلی و از اون طرف گذاشته شده گردن پشت مشهدی بماند... 

فعالیت کانونی یعنی همین , کانون یعنی یه تشکل دوستانس , خیلی از کانون ها علاوه بر کار داوطلبانه یعنی یه عده آدم برای کاری جمع میشن دور هم و نه تنها حقوقی دریافت نمی کنند بلکه یه پولی هم روی هم میزارن چون جمع دوستانه هست .

سعید به من گفت برو پست فوآد رو با کامنت هاش بخون , گاهی اوقات انتقادات تندی به کانون هست به طوری که اعضا از کانون میرن (نمونه های زیادی داشتیم) ولی اگر زمانی عضوی بابت کاری داوطلبانه بخاد منت بزاره سر افراد و کانون , این عضو کانون نیست (شمایی که میگی به جای یه روز ماشین اوردن چهار روز اوردم ...) داری منت میزاری . 

2. موضوع دوم : کانون مگه دادگاهِ ؟ 

جلسه بررسی پرونده فواد   چیه ؟ چرا الکی وقت خودتون رو دارید هدر میدید با این کارا ؟ مثبت اگر میخاست قانع بشه تا حالا شده بود . سوال اینجاست : اگر مثبت بخاد قانع بشه با چی میشه ؟ با پس گرفتن کیفش یا پولش و نه پشتمشهدی و نه توکلی حاظر نیستند پولی به فواد بدن , پس جلسه برای چیه ؟

حالا گیریم که تو این جلسه پشت مشهدی مقصر شناخته شد , کانون میخاد چه کار کنه ؟ میخاد پشت مشهدی از ادامه فعالیت های کانونی منع کنه ؟ خودتون بشینید حساب کنید الان چند نفر هستند که کانون فعالیت فیزیکی مثمر به ثمر فیلمی دارن ؟ 4-5 نفر میشن ؟ پس کانون با این کار به خودش ضرر میزنه 

البته من بگم شکوری دلسوز ترین و فعال ترین عضو کانونه ولی پیشنهاد جلسات این طوری به نظر من نه ربطی به کانون فیلم داره و نه چاره سازه و حتی حتی اعضایی از کانون این جلسات بی ربط از کانون دلسرد میکنه چون به جز دعوا و بحث های بلند و بی نتیجه هیچ چیز نداره , یه عده میان طرف سعی رو میگیرن و یه عده طرف مثبت رو و باعث دسته دسته شدن اعضای کانون میشه و حتی پاشیده شدن کانون .


(ویرایش ادامه مطلب، مسئول وبلاگ، 4/20، 12:40)

نظرات 15 + ارسال نظر
Plus پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 13:49

شکور پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 14:11

حرفای به شدت اشتباه
اونقد اشتباکه نوشتن اشتباهات این پست چندین صفحه طول میکشه...
به شخصه اصلاً حوصله ی پاسخ داده به اینهمه اشتباه رو ندارم...
گلخندان جان! بابا تو دیگه کی هستی! به نظر من خیلی خیلی خیلی از مسائل درست فاصله داری قناری. حتی تو این مدتی که در کانون بودی، فضای درست کانون رو درک نکردی و نفهمیدی اتفاقاً این جلسات برای جلوگیری از رفتن اعضاست.
بدون اینکه بخوام پاسخ مفصل بدم، به راحتی فقط میگم این پست یکی از پر اشتباه ترین پست های «دکترین مانند»ی هست که تا به حال تو وبلاگ نوشته شده.
به شدت از جلسه حمایت می کنم و معتقدم
«به نقطه رساندن ماجرا»
مهمترین راه برای جلوگیری از خروج اعضا و از راه های حفظ قدرت کانون است.
شکور

«اشتباکه» رو بخونید «اشتباه که»
شکور

ترابی پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 14:49

واقعا نمیدونم چی بگم
این پست رو که خوندم کلی شکه شدم
چقدر فکر اشتباه
شاید نتونم اونقدر دقیق مثه آقای شکوری در این باره ها بنویسم اما چند تا مورد کوچیک رو بهش اشاره میکنم.
تمام این موضوعاتی که شما دونه دونه اسم بردید موضوعات مورد بررسی توی جلسه است.
کسی قرار نیست قانع بشه .
فقط همین حرف که میگید آقای مثبت مدیر تولید بودن پس مقصر هستن، این نظر شماست و فقط در همین مورد چند تا نظر مختلف وجود داره که باعث میشه این جلسه تشکیل بشه.
کی گفته بحث توی یه همچین جلسه هایی که نمونه هایی هم داشته و جانب داری از طرفین باعث از هم پاشیدگی افراد و کانون میشه .
صحبت ها و ایرادات زادی روی این پست شما دارم ولی تایپ کردن برام سخته.
اگر دوست داشتین و صحبت کردن در این باره رو مفید میدونستین میتونم حضوری مفصل تر باهاتون صحبت کنم.

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 14:50

البت فواد مثبت هنوز اینقدر عزیز هست برای ما که کانون بیاد و این جلسه رو براش تشکیل بده و امیدوارم با این جلسه قانع بشه مثبت و بشه از یک راه هایی ضرر مثبت جبران بشه و اینکه متاسفانه نمیدونم این رفتار بچه گانه منت گذاشتن کار داوطلبی چیه من برای فیلمم که آخر تابستون قراره ساخته بشه اکثرشون عوامل حرفه ای از هنر که اون کارشون شغلشونه رو باهام مجانا همکاری میکنن بدون منت اصلا چرا راه دور بریم همین مهدی رسولی عزیز که حرفه ایه بی منت سر پروژه بچه ها حاضر میشه ....
و البت منت مثبت روی سر من هست و امیدوارم با جلسه شنبه راضی و قانع بشه.
و اینکه خیلی لطف داری محمد

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 15:02

البت منم با جلسه گذاشتن و رفع شبهات و اختلافات خیلی موافقم مهم اینه که به نظری که داده میشه تو جلسه احترام گذاشت وگرنه که گذاشتن جلسه بیفایده است و من که از جانب داری تماما عادلانه تو جلسه ناراحت نمیشم .

محمد گلخندان پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 16:45

البته من مثبت رو دوست دارم

شکور پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 17:48

به نظرم بهتره از ادامه مطلب استفاده بشه
شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 23:07

اشتباه اشتباه اشتباه
تو جلسه باش محمد بحث کنیم

امیر حیدری جمعه 20 تیر 1393 ساعت 00:22

جدا از حل شدن خود مسیله باید بدونی اینطور ماجراها بستر سوء تفاهم هست. اتفاقا اینطور وقت هاست که باید رودررو صحبت بشه تا همه چیز شفاف بشه و الا این سوءتفاهم ها تبدیل میشن به کینه. (همون چیزی که من احساس میکنم کمی در لحن فواد دیده میشه)

زرگر جمعه 20 تیر 1393 ساعت 01:59

جدا که چیزای عجیب غریب نوشتیخوندی خودت اصلا متنت رو؟!!!!!!!!
از این حرفای عجیب که بگذریم،رو در رو صحبت کردن همیشه بهترین راه حله.

سعید ایزدی جمعه 20 تیر 1393 ساعت 03:03 http://kafankhafan.blogfa.com

کاری به باقی حرفات ندارم ولی تو دقیقا چطور این نکته رو گفتی : " من کاملا در جریان فیلم پشت مشهدی و اتفاقاتش هستم . "
تو سر فیلم پشت مشهدی بودی مگه کامل که می تونی این جمله رو بگی؟؟؟؟؟

عطار جمعه 20 تیر 1393 ساعت 03:58

حاجی با پستت که به شدت مخالفم, فقط یکی از دلایلشو می گم
اگر همون 6 ماه پیش این جلسه گذاشته شده بود ممکن بود این دلخوری ها,جر و بحپ ها و دعوا هاشکل نمی گرفت.اصلا یکی از دلایل تشکیل این جلسه رخ دادن همین اتفاقاتیه که میگی وتمام این اتفاقات نا خوشایند قبل از این جلسه شکل گرفته و این جلسه میخواد تا شاید بتونه از بدتر شدن این ماجرا جلو گیری کنه.
به نظرم تو این موضوع دچار سو تفاهم شدی و به جای این که این جلسه رو معلول اون اتفاقات بدونی,اتفاقات رو معلول جلسه می دونی.
دلایل زیاد دیگه ای هم هست که اگر خواستی حضوری باهات صحبت میکنم.....
فقط یک نکته خیلی عجیب تو پستت هست,تو جمله اولت گفتی که این پست رو فقط از طرف خوت نمیذاری!!
آیا عضو یا اعضای دیگه ای هم قبل از نوشتن این پست باهات صحبت کردن و با تو هم عقیده و موافق این پست بودن یا بر اساس حس درونی خودت از هم عقیدگی برخی از اعضا اون جمله رو گفتی.
اگر مورد اوله که اسم اونها رو هم بگو تا راجبش با همتون صحبت کنیم و یا اگر مورد دومه که به نظرم نباید قبل از صحبت با دیگران و اطمینان از همسویی یک یا چند تن از اعضا با حرفات همچین جمله ای رو می نوشتی چون باعث ابهام,تشکیک و
سو تفاهم میشه.

جرو بحپ ها رو بخونید جر و بحث ها

عطار

اسدی جمعه 20 تیر 1393 ساعت 14:14

آقا چند نفر آدمن (دانشجو) میشینن دور هم مشکلشون رو حل میکنن دیگه . شما با تشکیل جلسه مخالفید؟!!!! از اول هم باید همین کار انجام میشد دیگه انقدر طولانی شد که حالا کل کانون رو درگیر خودش کرده

جهان جمعه 20 تیر 1393 ساعت 17:30

خیلی خیلی اشتباه فکر میکنید جناب گلخندان... خیلی.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 20 تیر 1393 ساعت 19:43

به امیر حیدری :
امیر در مورد لحن فواد که نوشتی اگه خواستی باهم صحبت می کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد