کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پنجمین پروژه تابستانی من: جمع آوری رزومه تولیدی کانون / قابل توجه مسئول آرشیو

با صحبت هایی که با دکتر میراحمدی انجام شد، مشخص شد که متاسفانه عدم بازتاب فعالیت های کانون به ویژه تولید فیلم های کوتاه داره کانون رو از منافعی محروم می کنه. ازونجایی که بحث تولید الان اهمیتش بیشتره، من میخوام به شکل فورس ماژور رزومه ی تولیدی کانون رو تهیه و به سایت دانشگاه و شخص دکتر میراحمدی ارائه کنم.  

 

 

این رزومه با آیتم های، سال تولید، میزان مشارکت اعضا، حمایت های فرهنگی و جوایز و افتخارات اثر تهیه میشه.

این تلاش رو تحت عنوان پروژه ی شخصی تهیه ی رزومه ی تولیدی کانون آغاز می کنم


در کنار این رزومه، باید رزومه های دیگه ای هم آماده بشن:

1- اکران ها (با ذکر نوع اکران، تعداد جمعیت، میزان هزینه، مراحل کار و توضیحات دیگر)

2- نمایشگاه ها اعم از کتاب و عکس و رویش و معارفه (با ذکر توضیحات)

3- رزومه ی ابتکارات (مانند اولین اکران خصوصی، اولین اکران دانشکده ای، اولین اکران دانشگاهی، اولین اکران کشوری، اولین نمایشگاه کتاب، اولین ساخت فیلم، اولین ساخت کلیپ، اولین نمایشگاه کتاب، اولین نمایشگاه عکس، اولین کلاس، اولین کارگاه، حضور اساتید خاص، اولین کتاب صوتی)

4- برنامه های آموزشی اعم از کلاس و کارگاه (با ذکر توضیحاتی از جمله موضوع آموزش، استاد، مخاطب و محصولات ویژه)

انجام این امور می تونه در قالب یه پروژه ی دیگه انجام بشه یا چند پروژه یا زیرمجموعه ی سمت مسئولیت آرشیو رخ بدن.

دوستانی که می تونن تو این قضایا کمک کنن و علاقه دارن، آستین بالا بزنن

شکور

نظرات 12 + ارسال نظر
مسئول وبلاگ دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 19:09

دسته بندی یادتون رفت.

به مسئول وبلاگ دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 19:36

موقع نوشتن پست انجام داده بودم ولی نمی دونم چرا ثبت نشده
اصلاح کردم. ممنان
شکور

سعید ایزدی دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 21:23 http://kafankhafan.blogfa.com

بسیار هم خوب.
بنده به شخصه به این زمینه علاقه ندارم ولی اگه کمکی بود بگید انجام می دم

زرگر سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 01:13

کار شایسته ایست و ماندگار

مریم حیدری سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 01:18

سلام.خب بهم بگید کی بیام وچه کار باید بکنم .قصد دارم که باشم کانون ولی به شدت سرم شلوغه با این حال هماهنگ میکنم یا خودم باشم یا اقای قربانی که کار هم راه بیافته ..
آرشیو فعالیت های کانون هم چنان مثل آرشیو فیلم ها در حال مرتب شدنه با این حال فکر میکنم این اطلاعاتی که لازم داریم کم و بیش وجود داشته باشه .آقای قربانی از ترم پیش درگیر مرتب کردن این آرشیو بودن وکامل در جریانن . باز هم حضوری خواهم آمد تا صحبت بشه وکار انجام بشه .

تولیدات رو که خودم انجام میدم.
بقیه اش رو به شکلی پیشنهادی خدمتتون عرض کردم
درضمن باهاتون تماس خواهم گرفت که به من مجوز بدید تا در تکمیل کردن آرشیو فعالیت ها، دخالت کنم
شکور

مریم حیدری سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 01:27

به آقای شکوری :
بسیار هم عالی ...من هم سعی میکنم از پیشنهاداتتون نهایت استفاده رو بکنم .
چرا که نه خیلی هم خوبه .حتما با هم هماهنگ میکنیم .

اگه شماره ام رو دارید، شمارتون رو برام پیامک کنید. ممنونم
شکور

ترابی سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 12:12

خیلی خوبه اگر کاری از دست من بربیاد کمک میکنم

مریم حیدری سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 23:16

به آقای شکوری :
من چند بار پیام زدم ولی متاسفانه نمیرسه

محمد گلخندان پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 12:31

میتونی این فیلمی که من مسازم رو هم بدی به امور فرهنگی

مگه کلیپ نیست؟
شکور

به شکور پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 16:48

کلیپ هست در مورد فعالیت های کانون ( تو سه تا پست نوشتم) ولی کلیپش شاید 30-40 دقیقه شد
گلخندان

مگه کلیپ اینقد می تونه بلند بشه؟ مطمئنی مستند نیست؟
درضمن اگه میگی کلیپه پس چرا میگی تو لیست فیلم ها بدمش فرهنگی؟
شکور

به شکور جمعه 20 تیر 1393 ساعت 01:00

من دقیقا تایمش رو نمی دونم اونش بستگی به این داره که آدم هایی مثل خودت چه قدر بخان صحبت مهم تو کلیپ داشته باشن و بله من تو درخواستی که برای امور فرهنگی گذاشتم نوشتم مستند فعالیت های کانون , کلیپ هم به زمان بستگی نداره به نحوه ی ساخت بستگی داره مثلا یه کلیپ ویدیویی میتونه یک ساعت و نیم باشه
محمد گلخندان

اسدی جمعه 20 تیر 1393 ساعت 16:19

ممنون و موفق باشید
اگه کاری از دست من بر میاد بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد