کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جمع آوری ایمیل / به مسئول ارتباطات اینترنتی

خانم طلاکوب فرمت بسیار قشنگی برای ایمیل های کانون طراحی کردند، نمونه ی بارز مسئولیت پذیری در سمت یعنی بدون اینکه احساس نیاز بشه با خلاقیت خودشون کانون رو ارتقا دادند.
پیشنهاد میدم برای جمع آوری ایمیل های بیشتر این راهکار

باکس خبرنامه

رو هم در نظر بگیرند.

نظرات 7 + ارسال نظر
طلاکوب دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 19:21

ممنونم. پیشنهادتون خیلی خوبه. منظورتون به صورت گذاشتن یک پست ثابت یا برگه در وبلاگه؟ :)

شکور سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 01:19

کجایی بابا
بیا دیگه
تو تابستون نمیای کانون؟
شکور

زرگر سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 01:20

درود بر خانم طلاکوب

امیر حیدری سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 01:47

به خانم طلاکوب

نه. یه باکس مثلا بالای موضوعات یا نظرسنجی مثل خیلی از سایت های دیگه. البته نمیدونم بلاگ اسکای این امکان رو میده یا نه.

امیر حیدری سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 01:49

به عباس

شکورا! نه حاجی متاسفانه نمیام. اواسط شهریور میام

ترابی سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 12:31

جهان شنبه 21 تیر 1393 ساعت 02:47

این پیشنهاد در دوره مسوولیت من مطرح شد.متاسفانه اون دوره نشد که گزارش فعالیت ارایه بدم. من همون موقع این موضوع رو بررسی کردم و تا جایی که متوجه شدم بلاگ اسکای این امکان رو نداره.حتی کد چند تا ازاین باکس ها رو تو سایتا پیدا کردم و تو قسمت قالب وبلاگ کپی کردم اما نتیجه ای نگرفتم.
اینارو محض اطلاع طلاکوب گفتم که راه رفته رو دوباره نره ولی خب باید این رو هم در نظر گرفت که من اینجور کارا رو صرفا تجربی یاد گرفتم و شاید اگه یه حرکتایی تخصصی رخ بده این امکان توی وبلاگمون ایجاد بشه کاش یه نفر اهل فن میتونست تو این موضوع راهنما باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد