کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آغاز تلاش برای تولید فتورمان ابری ها

ابری ها

  یکی از بزرگترین کارهای کانون، تولید کتاب صوتی ابری ها با مدیریت خانم حق طلب بود. بزرگی این پروژه به اینه که هم یکی از تولیداته، هم یک ابتکار در تولیدات.

از نزدیک به یک ماه پیش در مورد اینکه این پروژه می تونه ماده ی خام یک پروژه ی بزرگ دیگه باشه با چند نفر از دوستان به ویژه خانم حق طلب صحبت کردم. طی رای زنی هایی که انجام شد به یه کلیتی از کاری که باید انجام بشه رسیدم.

نیاز به هماهنگی بین مسئول اساسنامه، مسئول امور مالی، مدیر اجرایی کتاب صوتی و البته امیر حیدری وجود داره تا اولین کتاب صوتی کانون تبدیل بشه به اولین فتورمان کانون و اتفاق بسیار بزرگ تر از اونی که فکر می کنید در کانون رخ بده.

با خانم نجاتی صحبت کردم و امیدوارم که ایشون طبق مسئولیتی که پذیرفتن، اولین اتاق فکر برای بررسی نیازهای این پروژه رو با افرادی که عرض کردم برگزار کنن. قطعاً اگه این هماهنگی ها انجام بشه، صحبت با نویسنده ی کتاب هم لازمه.

برای جزئیات با بنده تماس بگیرید.

شکور

نظرات 11 + ارسال نظر
سعید ایزدی دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 02:05 http://kafankhafan.blogfa.com

من هستم هر وقت بگید.

محسن قدکساز دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 03:06

قطعن توی اجراش و هر جا به فوتوشاف کار نیاز داشتید من کمک میکنم.

ترابی دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 13:42

برای کمک هستم

طلاکوب دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 19:23

باید جالب بشه.

شهسواریان دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 20:08

چه خوب، واسه کمک منم هستم

سعید چ.ع دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 22:00

فتورمان چیه؟

نمونه ی ایرانیش، همون علی کوچولوی خودمون
نسخه ی فتورمان ارباب حلقه ها رو هم تو تلویزیون خودمون دیده ام اگه دیده باشی.
بعضی ها بهش میگن فتوفیلم
اونطور که من دیدم، تو کارگردان هنری این قضیه بودی. تو این جلسه ای که خانم نجاتی میخواد بذاره باس باشی قناری.
شکور

سعید چ.ع دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 23:05

سرپرست گویندگان البته

تو مدقالچی بودی؟ چقد پیر شدی قناری
شکور

زرگر سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 01:12

به سلامتی انجام شود انشالا

پیروزبخت سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 05:29

از منظر شرح بزرگی پروژه:پروژه ای ک هیچ وقت بسته نمیشود

حق طلب پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 10:55

ایشالا موفق شه این طرح ذوق کنیم

جهان شنبه 21 تیر 1393 ساعت 02:51

کمکی از دستم برمیومد بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد