کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلیپی برای کانون / علاف ترین , خسیس ترین و البته یکی از پرت و پلا ترین افراد کانون گزارش میدهد

لطفا سنجاق بشه برای 2-3 روز

همون طوری که قول دادم یه کلیپ برای کانون بسازم , میسازم 

من شنبه 14 ام همین ماه تهرانم و دو واحد ترم تابستونی دارم . 

-برای ساخت این کلیپ احتیاج به حظور بچه ها (مخصوصا افرادی که مدیر اجرایی پروژه ها بودن ) هست که باهاشون میشه هماهنگ کرد . 

-یه نفر عکاس میخام که یه دوربین خوب و قابل قبول داشته باشه

-هندی کم هم اگر بشه تهیه کرد خیلی خوبه 

-یه نفر تدوین گر 

این کلیپ یه مستند در مورد فعالیت های کانون و کارهایی که تو کانون انجام شده هست که شامل مصاحبه با افراد و نرِیشن میشه . 

لطفا افرادی که مایل به همکاری هستن اعلام آمادگی کنن .

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید ایزدی سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:08

من برای تدوین کمک می کنم

شکور سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:31

اوپسه حاجی

اسدی سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 19:21

امیدوارم موفق باشید
مایل به همکاری هستم
سه شنبه کانونم (17 تیر)

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:09

با من هم که از قبل صحبت کردی و برای کمک هستم.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 15:16

محمد کمکی خواستی من هستم هر کاری باشه
به نظرم تدوین رو بدی به سعید ایزدی برای کانون بهتر باشه یکم افراد بی تجربه
با تجربه می شوند

یعنی زدی زیر رقابت. کم اوردی ؟؟
ایزدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد