کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سومین پروژه ی تابستانی من: اصلاح تدوین تردید ابدی

بعد از تولید تردید ابدی، مطابق رویه قبلی ام، فیلم رو برای اعضا به خصوص عوامل تولید فیلم نمایش دادم و پیشنهادات و انتقادات دوستان به فیلم رو جمع آوری کردم. رمضان امسال فرصتی داد که انتقاداتی که به نظرم درست می آمد رو روی فیلم اعمال کنم. همچنین قسمتی از جلوه های ویژه باقی مانده بود که ایشالا انجام خواهد شد.

این یک پروژه ی شخصیه.

شکور

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید ایزدی سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:14

ایشالا چقدر طول می کشه ؟

شکور سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 23:14

تدوین، یک روز فشرده
جلوه های ویژه اگه اشتباه نکنم، با توصیفی که محیط کرد، دو روز فشرده
شکور

بعدش دوباره فیلم رو برای بچه های کانون اکران می کنی؟
ایزدیم
----------------
اگه دوست داشته باشن، چرا که نه. ولی من نمیخام اعصاب بچه ها رو با نمایش مکرر کارهایی که قبلاً نشون دادم، خورد کنم.
اگه جمعی دوست داشتن که با هم ببینن، حتما این کار رو می کنم و خیلی هم خوشحال میشم.
البت برنامه ام بیشتر اینه که تو همون کارگاه تحلیل فیلم کوتاه اکران کنم. مگه واقعاً استقبال خاصی رخ بده
شکور
------------------------
منم بیشتر منظورم این بود که توی جلسه 5 شنبه نشون بدی. من که استقبال می کنم.
ایزدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد