کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آیا در دومین جلسه ی کارگاه فیلم کوتاه شرکت می کنید

تا مدتی برای اینکه اتفاقی که برای کارگاه رسولی افتاد، برای این کارگاه نیفته، به این شکل جلسات رو برگزار می کنم.

اگه زیر این پست حداقل 7 نفر بفرمایند که حضور خواهند داشت، جلسه ی دوم رو برگزار می کنم.

بنابراین دوستانی که روز 5شنبه، 12تیر، ساعت 10، برای دومین جلسه ی کارگاه تحلیل فیلم کوتاه در کانون حضور پیدا می کنن تو نظرات این پست بفرمایند.

خبر قطعی برگزاری یا عدم برگزاری جلسه تا قبل از 5شنبه تو وبلاگ اعلام میشه.

شکور

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن قدکساز یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:49

من

شکور دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 15:43

اگه ممکنه به همه ایمیل بشه به شکلی که متوجه بشن اگه میخوان بیان، اعلام کنن.
شکور

شهسواریان دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 18:26

این دفعه واقعا میام :)

سعید ایزدی سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:18

من میام

حق پناه سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 21:15

منم دوست دارم شرکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد