کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فعالین وبلاگی هفته اول تیر ماه

خانم ها و آقایان:

 

 

پشت مشهدی

مریم حیدری

عبدی

اسدی

شکوری

نجاتی

عطار پور

قربانی 

ایزدی

زرگر

یوسف دوست 

رسولی

قدکساز

ترابی

امیر حیدری

شهسواریان

ملک محمدی

برخورداری

صالح آبادی


اگر کسی فکر میکنه از قلم افتاده بگوید بررسی می کنم. :)

نظرات 6 + ارسال نظر
شکور شنبه 7 تیر 1393 ساعت 23:32

اوپس
آورین
توجه به اساسنامه مشهوده
ولی من پیشنهادم، نگاه سخت گیرانه تره
شکور

به فکر معیارهای مناسبتر هستم...
طلاکوب

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 00:09

چقدر جالبه من یه عمری مخالفه اینجور ارزش گذاری بر مبنای وبلاگ بودم حالا اسم خودم نفر اول فعالین وبلاگه!
من همین جا میگم اگه میشه تو این گزارش فعالیت یا اسم من رو بردارید یا بعدا تو شمردن فعالیت ها این رو برامن حساب نکنید.

از وظایف مسئول وبلاگ در تابستون اعلام فعالیت اعضا از طریق مشارکتشون در وبلاگ هست. شما هم طبق معیار بنده، فعال حساب میشید. میتونید از مزایایی که فعال بودن به دنبال داره استفاده نکنید.
طلاکوب

سعید ایزدی سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:11

جناب پشت مشهدی اگه می شه یک بار هم که شده بعد از مخالفتت یک راه کار هم ادامه بده.
اگه می گی با ارزش گذاری وبلاگی مخالفی بگو توی تابستون کسایی که تهران نیستند چجوری می تونند حق رای پیدا کنند.

ادامه = ارائه
ایزدیم

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 10:37

به ایزدی:
راهکار: لازم نیست حق رای پیدا کنن تو همین تابستون فعالیت های واقعی زیادی داره انجام میشه همین ها با همون فعالانشون برا حق رای کافیه تعداشون به ده پانزده نفر میرسه.

چرا لازم نیست حق رای پیدا کنن. کسایی که می خوان توی کانون ماثر باشند ولی امکانش رو ندارند. داری به خاطر موردی که دست خودشون نیست این فرصت رو ازشون می گیری.

اصلا دقیقا فرق فعالیت واقعی و غیر واقعی چیه می شه توضیح بدی؟

اونی که مثلا 4 5 ساعت وقت بزاره یک متن خوب بنویسه که به درد همه بخوره مثل اون فیلم نامه نویسی های توپ شکن واقعا به نظرت فعالیت نیست؟
ایزدیم

به پشت مشهدی چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 12:24

به نظر من گز نکرده می بری
آیا با شهرستانی ها مشکلی داری؟
چه راهکاری برای اینکه اعضای شهرستانی در سرنوشت کانون در تابستون بتونن تاثیر داشته باشن داری؟ راهکارت اینه که اونها رو در جرگه ی مدیران کانون(نهاد تصمیم گیری) راه ندیم؟
این راهکاره؟


شکور

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 19:25

خب من در جریان اون فیلمنامه نویسی های اشکان که چهار پنج ساعت وقت برده نیستم ولی اینو میدونم که بقیه مطلب نوشتن های توی وبلاگ پنچ دقیقه هم وقت نمیگیره و به نظرم این بی ارزش کردن فعالیت های واقعی (یعنی فیزیکی که خروجی های کانونه فعالیت هایی که قبل از اینکه اساسنامه ای به صورت فعلی کانون داشته باشه تو کانون بوده) هست و پایین آوردن سطح نهاد تصمیم گیریه که با یک دقیقه وقت گذاشتن پا اینترنت راحت حق رای بگیرن و اونو معادل فعالیت های واقعی بدونیم بعدمنم با شهرستانی ها هیچ مشکلی ندارم چرا جو الکی میدی که سریع بیان ضد من بنویسن اینم جزو اصول بحثه? ولی با سیاه پوستا مشکل دارم به نظرم زشتن

بستن راه فعالیت از طریق وبلاگ، صرفاً شهرستانی ها رو به صورت مطلق از حضور تو نهاد تصمیم گیری منع می کنه قناری برای همین هم ازت پرسیدم که آیا با شهرستانی ها مشکل داری؟ چون ارتباط اصلی این قانون، با اعضای شهرستانیه.
من هم با نگاه سخت گیرانه تر به این قضیه موافقم و به مسئول وبلاگ هم این رو تو همین وبلاگ گفته ام ولی با حذف کامل این روش مخالفم به همون دلیل بحث شهرستانی ها و ...
به سابقه ی این قانون توجه کن قناری
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد