کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام فعالیت پروژه کارگاه عکاسی و خاتمه موقت حضور من در کانون فیلم

روز چهارشنبه طبق قرار قبلی کارگاه عکاسی ب مدت حدود پنج ساعت برگزار شد . . .

آقایان اسمعیل جعفری و مصطفی عطارپور و خانم ها ترابی و حیدری در کارگاه حضور بهم رساندند.

سعی کردم هرچیز ب دردبخور از عکاسی هست رو ب دوستان بگم . . . امیدوارم برای دوستان مورد استفاده بوده باشد...

و روز دوم کارگاه رو بعلت بدقولی یک سری از دوستان کنسل کردم . . .

مدیر اجرایی: سیما ترابی

فعالین: خودم!

. . . اما

این می شه گفت تقریبا آخرین حضور من در کانون فیلم قبل از رفتنم ب خدمت بود.(گرچه تمام سعیم رو می کنم سر فیلم مصطفی عطارپور حاضر باشم)

سعی کردم تو این مدت حدود سه سال ب هر شکلی ک شده نفعم رو ب کانون برسونم.امیدوارم دوستان و کانون از من راضی باشند . . .

اگر تو این مدت چ بصورت شخصی یا کانونی از بابت من ناراحتی داشته و یا ضرری دیده از همینجا معذرت خواهی و طلب حلالیت می کنم . . .

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهیدبهشتی برای همیشه در قلب من خواهد ماند

برای کانون و کانونیان آرزوی موفقیت دارم . . .

دوستدار شما

یک کانونی کوچک

محمدمهدی رسولی




نظرات 8 + ارسال نظر
مریم حیدری پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 16:52

کارگاه واقعا عالی بود و ممنون از شما اقای رسولی که هر چیزی که میدونید رو بی دریغ در اختیار بقیه میذارید .واقعا ممنون ..
جاتون محفوظه تا برید سربازی وبرگردید .ایشالا که سالم وسر حال باشید همیشه و زود زود هم برگردید

عطار پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 20:18

کلاس بسیار پربار و آموزنده ای بود.
به شخصه تو این چند ساعت چیزای زیادی رو آموختم.
مهدی رسولی بدون ذره ای غرور در کمال تواضع و به شکلی استادانه در یک جلسه ماهیت عکاسی رو به ما آموخت.
اما چیزی که بسیار اذیتم کرد دیدن غصه و دلگیری مهدی بعد از کلاس بود
که میدید بعد از اومدن این همه راه از قم برای یاد دان به بچه ها اونهم بدون هیچ چشم داشتی,کلاس خلوت و حتی چند نفر از کسایی که گفته بودن میان جاشون
یه صندلی خالی تو کلاس بود!!
کاش کمی بی مرامی نصیبمون بشه تا قدر با مرام هایی مثل مهدی رو بیشتر بدونیم .
سلامتی رفیق و معلم, مهدی رسولی

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 21:59

قربانت مهدی جان خیلی عضو مفید و دوست خوبی بودی و اینکه امیدواریم به کانون دوباره برگردی

طلاکوب پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 22:53

موفق باشید

haghtalab پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 23:20

شکور شنبه 7 تیر 1393 ساعت 00:59

من مفصل صحبت داریم قناری
شکور

دارم
شکور

ترابی شنبه 7 تیر 1393 ساعت 01:14

واقعا کارگاه خوبی بود و بسیار مفید
و بی مهری خیلی از دوستان نسبت به این کارگاه و بیشتر به استاد این کارگاه بسیار به چشم می آمد.

ممنون آقای رسولی موفق باشید

nafi3 saleh شنبه 7 تیر 1393 ساعت 02:42

من الان یه حسرت بزرگ دارم که نتونستم بیام در حالیکه هم خیلی دوست داشتم بیام و هم قول داده بودم که بیام ولی صبحش برام یه مشکلی پیش اومد که باعث شد از این کارگاه بی نصیب بمونم...الان هم خوشحالم که کارگاه خوب برگزار شده و هم ناراحتم که نتونستم برم.
به هر حال موفق باشید آقای رسولی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد