کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جشنواره نقد و بررسی فیلم های استاد میازاکی

سلام به همه

قرار است از چهارشنبه این جشنواره شروع بشه

و از یکشنبه هفته آینده ادامه پیدا کنه

 چهارشنبه : نقد و بررسی فیلم قلعه متحرک هاول

یکشنبه :باد بر می خیزد

دوشنبه :همسایه من توتورو

سه شنبه : شهر اشباح

چهارشنبه : شاهزاده مونونوکه

شنبه : لوپن سوم

یکشنبه :پورکو روسو

 همگی از ساعت 1 برگزار می شود

مدیر اجرایی : مهدی قربانی - مسعود


تا شنبه سنجاق خواهد بود

(مسئول وبلاگ، 4/4، 23:30)

فعلاً سنجاق

(مسئول وبلاگ، 4/9، 9:25)

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر(قربانی) سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 13:35

در صورت امکان چند روزی سنجاق شود

امیر حیدری سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 22:34

احسنت بر تو

طلاکوب سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 23:13

اگه امکان داره از ادامه مطلب استفاده کنید.

رضا ی.د چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 08:30

این کار خیلی خوبه ...مهم نیست کی این کارو میکنه...مهم اینه که اینکار بشه...من به همه پیشنهاد میکنم بیان ومجموعه ی بسیار خوبو ببینن...متاسفانه من تمام روزهاشو باید برم سر کار وگرنه خیبی دوست داشتم باشم

کاشکی بودی رضا من رو تو حساب کرده بودم صدرصد از بچه های کانون درباره میازاکی و آثارش بیشتر میدونی و خوندی و این جلسه بهتر برگزار می شد
قربانی

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 08:30

به خانم طلاکوب:
پست رو فشرده تر کردم
فکر می کنم نره ادامه مطب بهتره

مسئول وبلاگ شنبه 7 تیر 1393 ساعت 23:24

به آقای قربانی:
آیا به نظر شما نیازی به تمدید سنجاق این پست هست؟

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 08:37

به مسئول وبلاگ :
از اونجایی که تنها برنامه در حال اجرای کانون هست اگر تمدید بشه بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد