کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تلاش برای آغاز دومین پروژه تابستانی ام/ اعلام پروژه شخصی: مراسم افطار/ چه کسانی در تیم ما خواهند بود؟

پروژه شخصی: مراسم افطار برای اعضای قدیم و جدید


مخاطبین این پروژه خیلی زیادن و حتی تیم هم می تونه مفصل باشه ولی مطابق با یه عرف، دکترین و تفسیر اساسنامه ای قدیمی، در تابستون امکان پروژه ی کانونی نیست بنابراین تلاشمون رو در چارچوب پروژه ی شخصی شروع می کنیم.

سعیمون اینه که امور فرهنگی رو نسبت به تاثیرات مثبتی که این جور مراسمات برای کانون داره، قانع کنیم.

اگه تعارضی در حیطه ی اساسنامه می بینید، اعلام بفرمایید.

همچنین دوستانی که می تونن تو این پروژه در تیم ما باشن، اعلام بفرمایند.

مدیرای اجرایی این پروژه در حال حاضر من و ایزدی هستیم.

شکور

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم حیدری دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 21:02

من به احتمال بالا میتونم کمک کنم

شهسواریان دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 22:48

من هم بسیار مشتاق برای بودن در این تیم هستم

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 09:30

چه خوب
اگر کاری بود منم هستم

اسدی سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 11:17

من بیستم به بعد هستم کمکی از دستم بر بیاد خوشحال میشم

عطار سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 15:21

بنده نیز واسه کمک هستم

ب.رضائی چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 19:10

با این کار دوباره میخوام به کانون برگردم
هســـــــــــــــــتم

haghtalab پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 23:09

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد