کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پستی از طرف خانم اسدی

گزارش فعالیت  اخبار کانون /نقد و بررسی انیمیشن Princess Mononoke 
فعالین  کسانی که حضور داشتن :آقای یوسف دوست و خودم مدیر اجرایی.
امروز شنبه ساعت 3.
(مسئول وبلاگ)
اصلاح شده توسط فاطمه اسدی 00:39 , 2/4/93
(ویرایش دسته بندی، 4/7، 17:35
مسئول وبلاگ)
نظرات 10 + ارسال نظر
طلاکوب یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 11:15

نمیدونم چرا برچسب های این پست میره بالا! :|

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 12:40

چه قد خوب
فیلم عالیست

ترابی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 12:52

اسدی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 14:08

منظور از امروز ساعت 3 در واقع دیروز بود یعنی شنبه

دست شما درد نکنه ولی توضیحی باس عرض کنم:
پروژه به دو صورته
یا کانونی یا شخصی
اگه کانونی باشه نیاز به رای گیری داره و اگه شخصی باشه نیاز به اعلام
به نظر میاد که در غیر این دو صورت، کار پروژه محسوب نمیشه و فعالیت در اون هم فعالیت در یک حرکت کانونی تلقی نمیشه.
به نظر من کاری که خارج از قالب اساسنامه ای انجام بشه، یک حرکت شخصیه.
سوال اول از خانم اسدی: آیا رای گیری یا اعلام پیشینی برای این روز وجود داشت؟
سوال دوم از مسئول اساسنامه: آیا برداشت من از اساسنامه درسته؟
شکور

صحبت هایی که کردم علاوه بر فعالیت زیرمجموعه ی مسئولین سمت و دبیره
شکور

سعید ایزدی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 23:35 http://kafankhafan.blogfa.com

منم با نظر عباس موافقم.
فعالیت حساب نمی شه

اسدی دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 00:29

رای گیری در جلسه رسمی نه مسلما اما چون با پروژه دیگه ای تداخل نداشت از نظر اجرایی و مسئول اساسنامه مشکلی نداشت. فکر میکنم حق باشما باشه ینی فعالیت حساب نمیشه اما میشد به صورت اخبار کانون اعلام بشه.

سعید پشت مشهدی دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 02:35

کار خیلی خوبی بود فقط اعلام قبلی و زمان بندی درست که انیمیشن کامل تموم شه همراه با نقدش خیلی مهمه و اینکه چه بهتر که انتخاب خودتون باشه اثر و سلیقه خودتون رو اعمال کنید خیلی درست تره.

به مسئول وبلاگ و نویسنده شنبه 7 تیر 1393 ساعت 01:09

چرا موضوع، گزارش فعالیته؟
این پست موضوعش، اخبار کانونه
شکور

این دو نظر اخیر من چرا تایید نشده؟
شکور
---------------
آقا اجازه بدید تایید می کنم! :)
در مورد دسته بندی هم تذکر میدم از این به بعد.
طلاکوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد