کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معاونت آرشیو تابستان 93 / رای گیری

اول سلام .سه نفر برای این مسئولیت قبول زحمت کردن


تا چهار شنبه سنجاق خواهد بود.

(مسوول وبلاگ، 3/31، 23:15)

(ویرایش مجدد، 4/1، 11:10)

 به ترتیب اولویت :


1 . آقای قربانی  : باتوجه به اینکه ترم پیش هم ما دونفر روی مرتب کردن ارشیو کار میکردیم  وبه کلیه ی امور آرشیو اشراف کامل دارند ،تمایل دارم که  ایشون این سمت رو داشته باشند که اگر خدا بخواد بتونیم این کار رو به اتمام برسونیم  وبه نظرم مناسب ترین فرد برای این سمت هستند .

2.خانم نیلوفر شهسواریان

3. خانم فائزه محمد نیا


این دونفر هم باتوجه به اشتیاقی که برای کار کردن ازشون دیدم افراد مناسبی هستند .


باز هم رای  ونظر اصلی باشماست .

نظرات 22 + ارسال نظر
مریم حیدری شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 20:07

به مسئول وبلاگ :

لطفا به مدت سه روز سنجاق شود .ممنون

شهسواریان شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 20:45

آقای قربانی

مسول وبلاگ شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 21:15

لطفا از ادامه مطلب استفاده کنید یا فونت رو کوچک کنید. :)
طلاکوب

طلاکوب شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 21:39

آقای قربانی

مریم حیدری شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 23:46

به مسوول وبلاگ ::::
شرمنده من با گوشی ام. نمیتونم اصلاحش کنم گر ممکنه زحمتش رو بکشید. با عرض معذرت و تشکر البته.

اسدی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 01:53

با توجه به اینکه میگید هنوز یک سری کار ها مونده فکر میکنم آقا قربانی مناسب ترین گزینه باشن فقط یه سوال مگه آقای قربانی تابستون قم نیستن؟

محسن قدکساز یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 10:40

اهلخیر

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 12:26

با توجه به اینکه تمایل شدیدی به کامل کردن کار ناقصم دارم
به خودم رای میدم
انشاالله برای ترم بعد حتما این افراد دوباره کاندید بشن و این کار رو در دست بگیرن
که مسئولیت ها بین افراد صلاحید دار کانون بچرخه پویایش رو حفظ کنه

چرا مسئولیتت رو تمدید نمی کنی به جای اینکه معاون بشی؟
شکور

ترابی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 12:50

آقای قربانی

مریم حیدری یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 18:32

طبق گفته ی خودشون میتونن حضور داشته باشن تو کانون

علیرضا ملک محمدی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 21:05

اهل شر

شکور یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 22:02

به نظرم با توجه به اینکه قربانی گفته که تابستون تهران می مونه، بهتره که حتی تو این ترم، مسئولیتش تمدید بشه تا کارهاش رو به سرانجام برسونه. چرا معاون بشه؟ خوب همین تابستون کار رو تموم کنه خوب!
با خودش صحبت می کنم
شکور

شکور یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 23:23

به نظرم در پست معاونت لوکیشن تابستون توجهی بکنید
شکور

پریماه مرادپور دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 00:42

اقای قربانی

سعید پشت مشهدی دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 02:27

من رای ام خانم شهسواریانه ولی به نظرم چندان جالب نیست که به خودشون رای ندادند بعد کاندید شدند کاندید باید اینقدر علاقه داشته باشه که نه تنها به خودش رای بده بلکه تبلیغ خودشو بکنه که رای بقیه رو هم بگیره یعنی با انگیزه کافی پست رو بگیره نه از سر اجبار و بی میلی امیدوارم رای اشو عوض کنه و به خودش رای بده.
به خانم حیدری: برا آرشیو کردن و مرتب کردن فیلم های کانون من و عطارپور با توجه به شناخت کاملی که از همه فیلم ها داریم بهتریم و یکی دو روزه کل فیلم ها رو مرتب کنیم لازم نیست یکی دو ترم طول بکشه این کار سمت هم نمیخوایم

خیلی موافقم با اون انگیزه که گفتید.
اسدی

شهسواریان دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 15:30

به آقای پشت مشهدی:
باشه به خودم را میدم، ولی با توجه به پست و معرفی کاندیداها خب معلومه که من و خانم محمد نیا رای نمیاریم... البته که آقای قربانی باتجربه تر هستن و من اول به ایشون رای دادم. اصلا من با معرفی کاندیداها در پست مخالفم چون دیدگاه رای دهندگان رو تغییر جهت میده.
پس من به خودم رای دادم(حق رای دارم اصلا؟)

مریم حیدری دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 17:20

به اقای پشت مشهدی :
اول سلام. بعد اینکه خانم شهسواریان بسیار هم به این پست علاقه داشتند ومنم شک ندارم که برای این پست مناسبن اما با توجه به حرفایی که زدیم رایشون این بوده و من به شدت. ازشون ممنونم
دوم برای مرتب کردن ارشیو ما که حرفی نداریم هرکی کمک میکنه بسم الله من خودم از اقای عطار پور خیلی کمک گرفتم اقای عبدی هم کمک کردن خیلی. شمام کمک کنید چه اشکالی داره خوشحالم میشم. حرف من و اقا قربانی اینه که کار نیمه تموم تموم بشه وگرنه بارها این ارشیو مرتب شده و حالا کار تموم نشده یا بهم خورده این ترتیب. من خودم به زودی میام کانون هم کار رو ادامه میدم هم با کمال میل از بقیه کمک میگیرم چی از این بهتر. در ضمن هم چنان دنبال یه نرم افزار قو و مناسب برای این کارم هستم.

مریم حیدری دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 17:22

به اقای شکوری :
منم نظر شمارو داشتم و میگفتم بهتره خود اقای قربانی تو این سمت باقی بمونن منتها طی صحبت هایی که با هم داشتیم به این نتیجه رسیدیم که این کارو بکنیم. بازم هر چی شما صلاح میدونید.

nafi3 saleh دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 22:53

حق رای داران:
یوسف دوست
شکوری
عبدی
پشت مشهدی
عطارپور
ایزدی
اسدی
طلاکوب
قربانی
زرگر
چراغعلی
باقری
گلخندان
جهانی پور
مریم حیدری
ترابی
حد نصاب:4 نفر

سعید ایزدی سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 12:29

قریانی

رضا ی.د چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 08:20

قربانی

برخورداری چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 21:41

آقای قربانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد