کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهادات و همچنین برنامه های بنده برای ترم تابستان

از دو هفته پیش، من لیست کارهایی که به نظرم مناسبه که در تابستان انجام بشه رو نوشته بودم و در وبلاگ هم اعلام کردم که دوستان بیان یه جلسه تشکیل بدیم و بقیه هم برنامه ها و پیشنهاداشون رو برای تابستون بیارن. متاسفانه از جلسه ای که پیشنهاد کرده بودم استقبالی نشد بنابراین با خانم ترابی صحبت کردم و قرار شد که لیست رو تو وبلاگ قرار بدم. برنامه هایی که خودم انجامشون خواهم داد رو در مقابلش، اسم خودم رو نوشته ام.  

جداگانه برای هر کدوم از برنامه ها اعلام پروژه یا رای گیری خواهد شد. فعلاً این رو می نویسم تا بقیه هم نظر بدن و همچنین برنامه هاشون رو بنویسن.

پیش از ارائه ی لیست، لازم می بینم دوباره عرض کنم که تابستون فرصت خوبیه برای سه دسته فعالیت:

1- برنامه های زیربنایی

2- برنامه های تولیدی

3- پیش تولید برنامه های اجرایی در ترم های اول و دوم

لیست زیر هم بر همین مبنا نوشته شده:

 

1- مراسم افطار برای اعضای کانون (اعضای گذشته و حال) / با مدیریت خودم و یه نفر دیگه

2- کارگاه تحلیل فیلم کوتاه / فعلاً با مدیریت خودم

3- تولید فیلم کوتاه عطار

4- تولید فیلم کوتاه قربانی

5- ارتقای فنی سخت افزاری کانون توسط دبیر به این شرح:

الف- درخواست یه کامپیوتر جدید با سیستم بالا مخصوص کارهای جلوه های ویژه و تدوین

ب- ارتقای هارد سیستم کنونی که به وسیله ی عطار شروع شده

6- کارگاه های انتقال تجربه برای مدیران اجرایی جدید

7- تولید کلیپ جدید معارفه / با مدیریت خودم (گلخندان هم میخواد یکی بسازه)

8- آغاز رای زنی ها با دانشگاه و تهیه کننده ی فیلم های اشکان... و ماهی و گربه هردو از شهرام مکری به منظور اکران در اوایل مهرماه به عنوان خوش آمد گویی به دانشجویان جدید و معارفه ی ویژه ی کانون فیلم

9- اتاق فکر بررسی نظام حاکم بر کانون و یافتن ضعف های سیستم و ارائه ی پیشنهادات اصلاحی

10- تبدیل کتاب صوتی ابری ها به فتورمان (با خانم حق طلب صحبت کرده ام)

11- کلاس پیشرفته ی تدوین (ویرایش عملیاتی) / با مدیریت خودم اگه وقتم جور بشه

12- تولید کلیپ انجمن های علمی / با مدیریت خودم

13- اتاق فکر برای یافتن راهکارهای جدید برای تبلیغات

14- آغاز برنامه ریزی برای معارفه

15- تدوین مجدد فیلم کوتاه خانم مینایی / با تدوین خودم

 

 

شکور

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود زرگر شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 18:48

ترابی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 12:57



مرسی آقای شکوری

عطار یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:18

خیلی هم عالی

علی عبدی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 17:18


پ.ن: پیشنهاد"ها" صحیح است...

آقرین علی آفرین
ایزدیم

مرادپور دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 00:55

ایییول! راضیم ازتون!
حییییییف...! جای ما خالی!
ایشالا همگی موفق باشید....

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 00:52

کلاس عکاسی که از هفته بعد شروع میشه و جشنواره سینمای صامت که البت امروز تموم میشه رو هم میشه تو لیست آورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد