کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت / اولین جلسه کارگاه تحلیل فیلم کوتاه

امروز اولین جلسه ی کارگاه تحلیل فیلم کوتاه با حضور من، عطار، قربانی، ایزدی، زرگر، طلاکوب، چراغعلی، یوسف دوست و دوستی که اسمش رو فراموش کردم در محل کانون برگزار شد.

فیلم های کوتاه طوفان سنجاقک و محدوده ی دایره به پیشنهاد من

ششلول به پیشنهاد چراغ

و فرال به پیشنهاد یوسف دوست مورد تحلیل قرار گرفت.

به نظر شخص بنده بسیار جلسه ی خوب و پرمغذی بود و اگه بتونم حتماً ادامه اش میدم.

فعالین امروز: خودم. (سایرین رو تو پست قبلی نوشتم)

شکور

نظرات 5 + ارسال نظر
شهسواریان پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 18:01

من خیلی خیلی دلم می خواست بیام اما نشد :((

ترابی پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 20:48

اون آقایی که اسمشون رو فراموش کردید آقای حق پناه بودن.

اون خانمی هم که کلا فراموش کردید من بودم

یادتون به خیر
شکور

مسعود زرگر پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 22:27

خوب بود آقا خوب

حق طلب پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 23:09

عطار یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:21

جلسه خیلی خوبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد