کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معاون امور اینترنتی

علاقه مندان به معاونت، برای این مسوولیت اعلام بفرمایند لطفاً. 

تشکر.


سه روز سنجاق خواهد بود

نظرات 8 + ارسال نظر
علیرضا ملک محمدی پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 18:32

بنده با توجه عقبه کثیف خود توبه کرده و خواستار پذیرش مسولیت هستم.

جهان جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 20:04

مریم حیدری رو پیشنهاد میکنم

علی عبدی شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 02:09

نمی‌دونم، می‌شه یه نفر همزمان هم معاون کامپیوتر باشه و هم معاون اینترنتی یا نه؟ اگر می‌شه من هم در خدمتم :)

رضا ی.د شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 02:20

من شرایطم رو گفتم وبا اون شرایط میتونید رو کاندیداتوری من حساب کنید...البته در صورت وجود گزینه های بهتر من کنلر میکشم

سعید ایزدی شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 12:50

علی تو در جریانی که در حال حاظر مسئول کامپیوتری و نه معاون کامپیوتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و اینکه هر کسی می تونه هر تعدادی که می خواهد در کانون سمت داشته باشد و در این مورد هیچ محدودیتی وجود نداره.

مریم حیدری شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 17:34

بهتر از من زیادن که خواستن کاندید بشم اما منم همیشه به نت دسترسی دارم و در صورت نبودن کاندیدای مناسب حاضرم ...

مسعود زرگر شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 23:07

خانم حیدری و بعد علی عبدی پیشنهاد من هستن.

شکور / به ملک محمدی و یوسف دوست یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 21:48

به ملک:
من نمیدونم چرا با توجه به همون عقبه، نامزد وبلاگ شدی؟
به شخصه به عنوان یکی از اعضای نهاد تصمیم گیری، با همه ی دوستانیکه در این پست نامزدی شون رو اعلام کرده ان موافقم جز تو.
حاجی به نظرم نه تنها تو فکر درستی درمورد کانون نداری، بلکه افکاری داری که کانون رو به سمت شکستن خطوط قرمز می کشونه. و چه جوری یک عضو با این تفکر قراره خودش بشه نگهبان خطوط قرمز؟
ولی با نامزدیت در سمت هایی که نیاز به این سطح از تفکر مربوط به خطوط قرمز ندارن، مشکل خاصی ندارم. مثل نامزدیت در امر سمت رایانه.
------------
به یوسف:
شرایطت چیه خوب؟


شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد