کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بررسی باگ های سیستم حاکم بر کانون : 5شنبه ساعت12

همونطور که از قبل گفته بودم قصد داشتم که این جلسه رو بذارم.

امیدوارم دوستانی که در مورد سیستم انتقاد داشتن حتماً حضور پیدا کنن.

به شخصه بسیار دوست دارم و تلاش می کنم که قدکساز، نجاتی، یوسف دوست، قربانی، پشت مشهدی و اسدی حضور داشته باشن.

همچنین اگه کسایی که در شکل گرفتن ذره به ذره ی این سیستم حضور داشتن هم بیان بسیار عالی میشه.

البته حضور برای تمامی اعضای کانون آزاده و خوشحال میشم که هرچه بیشتر باشید.

باشد که یا سیستم بهتری پیدا کنیم یا برای رفع باگ های سیستم حاکم، پیشنهادات خوبی ارائه بشه.

شکور

اصلاحیه ساعت 22:30:

اگه از بین دوستانی که عرض کردم، خیلی هاشون نتونن بیان، مخصوصاً قدکساز، جلسه رو احتمال قوی تشکیل نمی دم.

چون از بین دوستان تنها قدک بود که صراحتاً نسبت به سیستم کانون نقد داشت.

نظرات 5 + ارسال نظر
مسعود زرگر یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 21:58

حاجی وقتش خوب نیست

بیا اذیت نکن... من گذشته ی کانونم. بدون من مشکل داره این جلسه، و فقط چهارشنبه صبح و 5شنبه می تونم باشم
شکور

Faranak Nejati یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 22:19

متاسفانه نمیتونم بیام .

محسن قدکساز دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 00:15

ای بابا!

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 00:15

منم هستم

من پیشنهاد می کنم که وایسیم هر کی در مورد سیستم کانون نقد داره باشه که حرفا هی تکرار نشه. قدکساز به نظرم حضورش بسیار واجبه.
شکور

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 18:30

به عباس ک
اوکی هرکی باشه من هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد