کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من باب مسائل وبلاگی،کمی هم مالی!/وصیت.


عرض کنم خدمتتون که دوره مدیریت مالی و مسئول ارتباطات اینترنتی

اینجانب به آخرش رسید.و تمایلی برای ادامه هیچکدام از مسئولیت ها ندارم.

باید نکاتی رو بگم.


 

 


در مورد وبلاگ: این که متاسفانه در این مدتی که من مسئول بودم کسی یوزر پسوورد

از من نگرفت که بس عجیب است،یعنی واقعا علاقه ای به پست گذاشتن تو وبلاگ ندارید.!!


تابستون فرصت خوبیه برا فیلم دیدن ، کاری نداره واقعا  فیلم رو که دیدید بیاید چار خط

تو وبلاگ در موردش بنویسید. اگر عکس خوبی می بینید بزارید وبلاگ بچه ها هم استفاده

کنن،همین طور مطالب آموزشی مربوط به این حوزه.و از گذاشتن مطالب متفرقه هر چند قشنگ

خودداری کنید.

ما در مدتی که تو کانونیم خاطرات جالب و خوبی برامون ایجاد میشه،هیچ اشکالی نداره اوناییش که قابل

انتشاره و با مزه برا بقیه بیاد تو وبلاگ.از همین کارا که عباس شکوری زیاد انجام میده

و من هم مثلا در پست   من،فرامرز،چای و دیگر هیچ

کردم.

خلاصه به وبلاگ رونق بدید. همش که نباید یه سری اسامی خاص پست بزارن

بیاید خودتون رو نشون بدید.!!! مثلا الان کار خوبی رو یوسف دوست شروع کرده.


خداییش این قدر وقت که تو این شبکه های اجتماعی میزارید ،کنارش یه تب باز کنید

چارتا کامنت بزارید به جایی بر نمیخوره.


هر پیشنهادی هم در جهت ارتقاء وبلاگ دارید به مسئول بعدی بدید.اگر خوب باشه حتما

استقبال میشه.


 من عادت به گزارش فعالیت دادن برا وبلاگ ندارم اما تو این مدتی که من مسئول بودم

عباس شکوری،خانم جهانی و محسن قدکساز هر کدام در مواقعی به من کمک کردن.

که تشکرمندم ازشون...


من با توجه به برنامه فشرده ای که داشتم اصلا نرسیدم کاری در جهت ارتقا وبلاگ

انجام بدم.شرمندم ببخشید بر من ...


مسئول بعدی خانم طلاکوب هستند ،آنچه که باید بهشون گفته شده و با توجه به

شناختی که ازشون دارم ، از من بهتر هستند و مطمئنم کارشون رو به خوبی انجام میدن.



و مسائل شیرین مالی!:


در این مورد حرف زیاد نیست به جز یکی دو مورد تذکر که ایشالا مدیر مالی جدید

طی یک پست به اطلاعتون میرسونن.


در این مسئولیت هم کار خاصی نتونستم انجام بدم که باز هم شرمندم،فقط سعی کردم

همون روال قبلی رو حفظ کنم.


مدیر مالی بعدی خانم نجاتی هستند که به ایشون هم آنچه که باید تحویل و گفته شد.

شخصا شکی در این که ایشون عملکرد خوبی خواهند داشت ندارم و بسیار از من بهتر خواهند بود.

فقط دوستان دقت کنید مدیر بعدی برخوردهای لطیف مثل من ندارن ، بنابراین مراقب باشید.


                                                                                                                  

                                                                                                      خوب باشید.

                                                                                                       زرگر خسته.!















نظرات 9 + ارسال نظر
شهسواریان شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 20:29

چرا شکسته نفسی می کنید؟ اتفاقا مسئول وبلاگ خوبی بودید
:)

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 20:37

خسته نباشی رفیق

علیرضا ملک محمدی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 22:55

خانم نجاتی بسیار برازنده این منصب هستند...

طلاکوب شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 23:48

خسته نباشید. :)

محمدمهدی رسولی یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 07:57

در خاطرمان می مانی
درود بر تو . . .

عطار یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 10:48

خسته باشی مرد

حق طلب یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 19:40

شکور یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 22:43

یه مسئولیت دیگه میندازیم گردنت

این کار رو با من نکنید لطفا.

زرگر

مریم حیدری سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 14:50

خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد