کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پروژه شخصی جشنواره سینمای صامت

ویرایش توسط مسئول وبلاگ 24/4/93 ساعت12

سلام

میخواستم با مدیریت اجرایی خودم این هفته در قالب یک جشنواره داخلی فشرده از یکشنبه تا چهارشنبه هر روزش از ساعت 2 تا 4 جلسات نقد و بررسی سینمای صامت رو داشته باشیم.
به شخصه خیلی دوست داشتم از این سینما اکران عمومی هم داشته باشم ولی خب از اونجایی که استقبالش کمه گفتم اول به صورت درون کانونی داشته باشیمش جلسات تو خود محیط کانون خواهند بود
فیلم های انتخاب شده که سعی کردم از انواع گونه های این سینما باشه به این ترتیبتد :
عصر جدید (چارلی چاپلین) یکشنبه
ده فرمان ( سیسیل ب دومیل) دوشنبه
طلوع (مورنایو) سه شنبه
رزمناو پوتمکین (سرگی آیزنشتاین) چهارشنبه
"جلسات نقد وبررسی مفصل خواهند بود"
نظرات 4 + ارسال نظر
محمدمهدی رسولی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 11:34

من ک عاشق صامتم . . .
خیلی خوبه!

عطار شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 13:50

بسیار عالی

شهسواریان شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 19:27

کاش قبلش هم پخش کنین واسه اونایی که میخوان ببینن

صدای سرفه حضار اینجا لازم.

زرگرم

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 20:31

درود خدایان بر تو
من پایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد