کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک نصیحت

سلام
به همه دوستان کانونی چه عطارپور و قربانی و اعضایی که در آینده در کانون فیلم میسازن یک توصیه دارم و اون اینکه تاجایی که امکان داره براتون از اعضای کانون در فیلم هاتون استفاده کنید به عنوان نمونه با توجه به شناختی نسبی که من پیدا میکردم میشه از خانم شهسواریان و زرگر و قدکساز و یوسف دوست در بخش کارگردانی و خانم اسدی و مرزوقی و زرگر تو فیلمنامه و یا خانم صالح آبادی و یوسف دوست در فیلمبرداری و عکاسی و خانم های لقمانی و فلاح و مرزوقی و پیروزبخت در زمینه بازیگری استفاده کرد مطمئنا خیلی های دیگه هم هستند که شاید من ندونم و یا یادم رفته باشه که میشه تو این زمینه ها استفاده اشون کرد و مثلا اسم مهدی رسولی رو نیاوردم چون به عنوان یه فیلمبردار کاردرست معرف حضور همگان هست.
این استفاده از بچه های کانون چندین حسن داره اول اینکه اعضا با کسب تجربه خودشون هم میتونن وارد این عرصه بشن چون پتانسیل اش رو خیلی ها تو کانون دارن بعد باعث میشه علاقه اشون به سینما بیشتر بشه و حداقل در کلاس های سینمایی کانون بیشتر شرکت کنند که به نظرم هم برای اعضای کانون مفیده و هم خود کانون و در ضمن میتونه باعث بالا رفتن حس کانون دوستی اعضا بشه چون نقش مستقیم خودشون رو تو یه پروژه ای که کاملا نمود خارجی داره و براشون میمونه ببینن و اعتماد به نفس اشون هم بالا میبره که به خصوص برا اعضای جوانتر که کانون براشون میمونه خیلی مفیده
با تشکر
نظرات 7 + ارسال نظر
محمدمهدی رسولی جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 23:19

اولن: شخصا از سعیدپشت مشهدی ممنونم . . . خود سعید اگر تجربه اش اندازه دانشش بشه و ب شکل مناسب ازش استفاده کنه تبدیل ب فیلمساز خوبی خاهد شد . . .
دومن: این پست واقعا حرفای درستی زده چون پتانسیل کانون واقعا خوبه و داره بهترم می شه . . . ب شرطی ک این پتانسیل خودشون بخوان ک پیشرفت کنن و بیشتر وقت بذارن برای تخصص شون . . .
سومن :
امیدوارم و از خدا می خام ک برنامه هام جور باشه تا در دو سال آینده با احتساب سربازی ام بتونم ب شکل مناسب در خدمت کانون باشم . . .
پی نوشت: دلواپسم ک سربازی منو از کانون دور کنه . . .

Faranak Nejati شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 09:17

بسیار هم عالى بود این پست

شهسواریان شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 10:54

بله بله اشاره ی خیلی خوبی کردید، من حتی میتونم در بخش های منشی صحنه، بازیگری و ... هم کمک کنم.

عطار شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 13:54

پیشنهاد خیلی خوبیه

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 20:30

درست است درست

سعید پشت مشهدی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 20:53

ممنون مهدی جان من یکی از آرزوهام اینه هم کانون و هم اعضاش سینمایی ترشن حالا چه من باشم یا نباشم.

اسدی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 23:22

مرسی اسم منم آوردید .
داشتم به انزوا و گوشه گیری کشیده میشدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد