کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یه درخواست از معاونت ارشیو

سلام ...

 از معاونت ارشیو تقاضا میشه که فیلم های کانون رو بر اساس کارگردانشون دسته بندی کنه . این کار چند تا فایده داره من جمله سرعت بالای جست و جو و این که بدونیم چه کارگردانایی رو هنوز کاور نکردیم . نرم افزاهایی هم برای مدریت ارشیو فیلم وجود داره که به این امر کمک میکنه . مثل Movie Label 2014 Professional 9.2.1 که خیلی قویه. یه نکته دیگه پوستر فیلم هایی که داریم که اون اولویت بعدی ولی اگه بشه خیلی خوبه.

با تشکر

نظرات 3 + ارسال نظر
مسئول آرشیو دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 14:39

ملک کار ارشیو به دو دسته تقسیم میشه البته به صورت کلی
1-ارشیو فیلم ها و عکس ها و سریال ها و......
2-ارشیو فعالیت های کانون فیلم
توی مسئولیت من دسته دوم رو به معاون آرشیو واگذار کردم و خودم دسته اول رو بدست گرفتم
قرار بود نتنها فیلم ها بر اساس کارگردانها بلکه براساس سال ژانر کشور هم دسته بندی بشه که این کار رو خانم حیدری تا اندازه انجام دادن البته نه با این جور نرم افزارها
به خاطر همین یکم سرعت کار پایین رفت تا اونجایی که من از کسایی پرسیدم این نرم افزار ها مشکلات خاص خودش رو داره و اینکه این قضییه رو به خود خانم حیدری سپردم(استفاده یا عدم استفاده از این جور نرم افزارها رو)
فل حال بگم که فیلم های موجود در کانون که با حرف Aشروع میشه از نظر کارگردانی سال ژانر و کشور دسته بندی شده است وتوی تابستان انشاالله تمام خواهد شد.
محمد مهدی اهل خیر(قربانی)

مسعود زرگر دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 16:48

خوبه که وبلاگ اومدی و پست گذاشتی
اما لطفا از دفه بعدی هم برچسب بزار و هم دسته بندی کن.

مریم. حیدری. دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 16:54

من. هم چنان مشغولم که اینکار انجام بشه ولی فعلا ایام امتحاناس. ایشالا تو تابستون اینکار انجام میشه. به دنبال نرم افزار مناسب هم هستم.
معاون ارشیو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد