کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه برای کشف باگ های سیستم/ پروژه ی شخصی

دوست دارم جلسه ای با این موضوع بلافاصله بعد از انتخابات برگزار بشه

این افراد رو من الان میخام که حتماً حضور داشته باشن و سعی می کنم که بکشونمشون به جلسه:  

محسن قدکساز

رضا یوسف دوست

مهدی قربانی

فرانک نجاتی

سبا حق طلب

اگه این دوستان هم که از قدیم احساس می کردم که نسبت به ساختار کانون ایراداتی دارن بیان خوب میشه:

سعید پشت مشهدی

سعید چراغعلی(البت بسته به احساسش)

...

بحثی که میخوام با هم در موردش صحبت کنیم اینه که بچه ها واقعاً هرچی نقد نسبت به ساختار کانون دارن (نه افراد و رفتارها) بگن و من ببینم صحبت هایی که میشه، آیا در گذشته ی کانون، پاسخی بهش داده شده یا نه.

اگه در گذشته پاسخی بوده که توضیح بدم و ببینیم آیا بچه ها به نظرشون پاسخ هایی که در گذشته بوده هنوز هم جواب میده یا باید به فکر چاره بود...

اگرم قدیم به اونها پاسخ داده نشده، ببینیم آیا پاسخی الان هست یا نه...

در نهایت، دوستان به این فکر کنن که آیا ساختار جدیدی برای کانون می تونن پیشنهاد بدن که از ساختار کنونی مفید تر بدوننش.

کلاً با این فکر بیایم دور هم بشینیم که اصلاً یه ساختار جدید پیشنهاد بدیم.

ساختاری که باگ های ساختار کنونی رو نداره و البته کارایش هم از ساختار کنونی کمتر نیست.

از کسایی که به ساختار کنونی اشراف دارن هم میخوام که حتماً حضور داشته باشن.


نظرات 8 + ارسال نظر
محسن قدکساز دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 01:42

من تو جلسه حضور پیدا میکنم اگه زنده باشم و کار واجب دیگه ای نداشته باشم.

سعید ایزدی دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:43 http://kafankhafan.blogfa.com

اگه مسئله ای نیست منم بیام

جهان دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 09:14

میشه من هم بیام آیا؟

سعید پشت مشهدی دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 13:58

من هستم

مسعود زرگر دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 14:00

علاقه زیادی به حضور دارم .
باشد که هفته آینده برگزار شود

عطار دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 14:00

من هم مایل به شرکت در این جلسه هستم
اگه مشکلی نداره بیام

شکور دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 21:06

هر کس بیاد خوشحال میشم
یادتون نره، به یه سیستم جدید فکر کنید و با این فرض بیاید که میخواید سیستمی رو جایگزین سیستم حال حاضر کنید مگر اینکه سیستم حال حاضر رو خوب می دونید.
یا اینکه باگ هایی رو فقط می شناسید که برای حل اونها با راه حل بیاید
شکور

faranak nejati سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 08:16

من نمیام احتمالاً

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد