کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلاس اخلاق و فرهنگ (سریال دوستان)

ویرایش توسط مسئول وبلاگ در 18 خرداد 93 ساعت 23:20

 سریال فرندز یکی نه واقعا بهترین سریالی هست که من در طول زندگیم دیدم به نظر من این یه کلاس فرهنگ و اخلاق بخصوص برای ما ایرانیا هست,هر چند که بعضی از حرکات و اخلاق این دوستان برای ما ناهنجاری محسوب میشه ولی خوب ...

واقعا خیلی دوست دارم بیشتر و بیشتر بخونم تا بتونم یه نقد درست و حسابی از این سریال بنویسم ولی واقعا انقدر سرم شلوغه و کار دارم که حتی فرصت نمیکنم درباره یکی از فصلاش بنویسم

به امید اینکه پرچم اخلاق و فرهنگمون بره بالا 


نظرات 11 + ارسال نظر
برخورداری یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 14:22

شهسواریان یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 19:10

ناگفته نماند که پاورچین هم از این سریال اقتباس شده .

به شهسواریان یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 21:11

بله دقیقا ولی این کجا و آن کجا...
ولی غیر از پاورچین تو خیلی دیگه از سریال های طنزمون از تیکه هایی از فرندز استفاده میشد
تو خود آمریکا هم چنتا سریال طنز رو از روش ساختن و به طور کلی رو فرهنگ مردم آمریکا هم تاثیر زیادی گذاشته....

مسعود زرگر یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 21:58

حاجی تاریخ ویرایش پست؟ ساعتش اینا کو ::...

سعید چ.ع یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 22:51

"عکس قبلی هم مورد تایید من بود این نیز هم :)"
این جمله رو نمیفهمم.

عکس قبلی مورد تأیید عُرف نبود و این نیز هم تا حدودی مشکل داره به نظر من. ببینیم مسئول وبلاگ چی میگه.
قدکساز
---------------
لحن کامنتو نمی فهمم. میلاد مسئولیتی داره تو وبلاگ که باید تایید کنه یا نه؟
سعید چ.ع
-------------------
نویسندس.
قدکساز

محسن قدکساز یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 23:33

http://static.dnaindia.com/sites/default/files/2014/05/07/234271-lead-imagecover.jpg
به نظرم اینو بذارید.

از خیر عکس گذشتم من. .

زرگرم

milad دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 17:41

ممنون از محسن قدکساز بابت زحمتش ولی باید بگم که دیگه حسش نیس چون فکر میکنم حق مطلب ادا شد

حق طلب دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 19:57

ناخوش:
وافعا فرندز به نظرتون راجع به اخلاق صحبت می کنه؟
فصل 1 و 2 رو دیدم.فقط جاهاییش خندیدم.ولی بیشتر حالم بهم خورد.

milad دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 23:40

خانم حق طلب:
یه قسمت زیادی از اخلاق نسبیه یعنی قطعا تعریف من و شما از اخلاق با هم فرق داره ولی رو همین 2فصلی که دیدی میتونیم بعدا مصداقی حرف بزنیم

علی عبدی سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 13:51

من از تک تک بارهایی که این سریال رو کامل دیدم (که کم هم نیستن) لذت بردم، ولی هیچوقت بهش به عنوان کلاس اخلاق برای بینندگانش نگاه نکردم. اون چه که در این سریال می‌گذره، صرفاً یک نوع سبک زندگی خاص 6 نفره. چه بسا بعضی اوقات مرام گذاشتن‌ها و رفاقت‌های این‌ها برای همدیگه، از نظر من احمقانه و ساده‌لوحانه به نظر رسیدن. بخش زیادی از اخلاق هر جامعه، در بستر فرهنگ اون جامعه تعریف می‌شه. بنابراین با عبارت "به خصوص برای ما ایرانی‌ها" به هیچ وجه موافق نیستم.

milad چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 18:39

به علی عبدی:
آقای عبدی این نوع زندگی خاص 6 نفره زندگی خیلیا رو تو دنیا با تغییر اگر چه اندک مواجه کرده.
اینکه نوشتم به خصوص ایرانیا به خاطر اینه که ما در حال حاضر فقر فرهنگی داریم با فرهنگ کهن کاری ندارم.
ساده لوحانه بودن لازمه طنزه.
قبول دارم بخش عمده ای از فرهنگ جامعه تو بستر فرهنگش تعریف میشه.
ضمنا من نوشتم که بعضی از اخلاق و حرکات این دوستان برای ما ناهنجاریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد