کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اطلاعیه مکرر: دموکراسی بر کانون حاکم است ولاغیر/عملیاتی کردن پیشنهاد خانم حق طلب

به تمامی اعضای جوان کانون:

شما می توانید حرف بزنید. 

 

تمامی اعضای کانون نه تنها حق حرف زدن دارند بلکه با ورود به نهاد تصمیم گیری، می تونن رای بدن و با رای اکثریت، تمامی ارکان و نظم و فرایند های کانون را تغییر دهند. حتی اکثریت می توانند به این رای بدهند که دیگر در کانون قانونی هم وجود نداشته باشه چه برسه به اینکه بخوان قوانین رو تغییر بدن. حتی اکثریت می تونن بگن که دیگه اصلا شورای مرکزی نداشته باشیم یا اینکه مثلاً شورای مرکزی صرفاً از اعضای دانشجو تشکیل بشه. حتی اکثریت می تونن بگن که اعضای کانون صرفاً از دانشجوهای شهید بهشتی باشن. حتی اکثریت می تونن بگن که عضویت در کانون، تاریخ انقضا داشته باشه و افراد صرفاً مثلا سه سال می تونن عضو کانون باشن. خلاصه که دموکراسی با اکثریت هست. حتی اگر نظر اکثریت اشتباه هم باشه، باز هم نظر اکثریت هست که ملاکه.

از طرفی پیشنهاد میکنم پیشنهاد خانم حق طلب عملیاتی بشه و باز هم مثل سابق بر این، جلسات خاص توضیح در مورد اساسنامه انجام بشه. پیشنهاد من برای مدیریت اجرایی این جلسات، خانم حق طلب هست. امیدوارم که بپذیرن.

اگه کس دیگه ای هم می تونه خواهش میکنم به خانم حق طلب کمک کنن و دوستان آستین بالا بزنید.

زمان هایی که من می تونم در خدمتتون باشم فعلاً یکشنبه ها صبح تا ساعت 12 هست. تمام 5شنبه ها و جمعه ها هم می تونم. اگه به درد می خوردم بفرمایید تا بنده هم بیام صحبت کنم ولی مدیریت اجرایی با دوستان. این کارها اونقد تکراری شده برام که فکر کنم دچار اختلال روانی بشم اگه مدیریتش بر عهده ی خودم باشه.

شکور

نظرات 1 + ارسال نظر
حق طلب یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 11:55

من متاسفانه نمیرسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد