کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون پنجشنبه ها / کارگاه تحلیل فیلم کوتاه

تا وقتی مسئول وبلاگ صلاح بدونه سنجاقه

من به این فکر افتاده ام که حتی 5شنبه ها هم دست از سر کانون بر ندارم!

عرض شود خدمتتون که پیشنهاد دارم به این طرح فکر کنید:

پنج شنبه ها، از ساعت 9تا 12 برنامه خواهیم داشت به این شکل:

1- 9تا10، صحبت گرم و دور همی در مورد اتفاقات هفته

2- 10تا11، بررسی فیلم های کوتاه

3- 11تا12، صحبت در مورد فیلم های مورد بحث


aksdoni Jalalpic funpatugh com%20(1) تصاویر متفاوت از شهاب حسینی و نگار جواهریان در یک فیلم کوتاه

 

 اساس برنامه، همون تحلیل فیلم کوتاهه. هدف هم، هم لذت از دیدن آثار فوق العاده در این مدیوم، همچنین تلاش برای ایجاد تفکر در دوستان در راستای فیلم سازی. تلاشم اینه که اگه دوستان علاقه دارن و استقبال میکنن، این حرکت شروعی باشه برای مسیری که ببینیم یکی دو ماه دیگه، کارگردان های فیلم های کوتاه، با فیلم هاشون بیان که دور هم فیلمشون رو ببینیم. کاری که قبلاً یک بار انجام شد یعنی فیلم کوتاه بسیار جالب غروب حلزون که به همراه کارگردانش دیدیم و لذت بردیم. (اگه اشتباه نکنم با مدیریت خانم محمدنژاد بود که احتمالاً عده ی کمی دیگه ایشون رو بشناسن الان)

من مقدمات این طرح رو شروع کردم، یعنی هم سرش با بعضی از دوستان مشورت کردم، و هم شروع کردم به جمع کردن یه سری فیلم کوتاه خوب.

قصد هم دارم که با فیلم های کوتاه شهرام مکری که به نظرم شاهکار هستن، شروع کنم.

دوستانی که علاقه مند هستن و فکر میکنن که 5شنبه ها برای این پروژه میان دانشگاه، اعلام کنن ببینم اگه تعداد خوب هست، دیگه آستین هام رو جدی بالا بزنم.

درضمن اگه این کلاس شروع بشه، هر جلسه اش یه پروژه ی شخصی محسوب میشه. خود شروع این حرکت رو هم من یه پروژه ی شخصی اعلام می کنم. به این شکل، هر جلسه می تونه یه مدیر اجرایی داشته باشه به جای اینکه یه مدیر اجرایی اذیت بشه و همچنین برای هر جلسه هم اعلام فعالیت خودش رو انجام بده.

(عکس مربوط به فیلم کوتاهه "همین چند ساعت پیش" هست به کارگردانی سینا آذین که تا حالا 4 نفر بهم سفارش کرده ان حتماً ببینمش ولی متاسفانه تا حالا موفق نشدم پیداش کنم. چنانچه شما یافتید، به ما هم بدید ببینیم)

شکور

نظرات 15 + ارسال نظر
محسن قدکساز شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 02:45

خیلی عالی
من هستم
خیلی خوب میشه اگه با کارگردانا صبحانه هم بخوریم.

رضا ی.د شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 03:56

:)

سعید ایزدی شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 09:26 http://kafankhafan.blogfa.com

منم هستم

جهان شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 10:51

خیلی دوست دارم باشم. امیدورام بشه بیام.

شهسواریان شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 12:12

آخ جون من هستم !
بعد اون وخ فیلم کوتاه رو دور هم می بینیم آیا؟

توفیقی شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 14:33

دوست دارم باشم.

مسعود زرگر شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 19:40

دمت گرمه حاجی،شبا هم که نمی خوابی
یه برنامه بچین دور هم باشیم.

به خانم شهسواریان شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 20:17

صدالبته
شکور

مریم حیدری شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 20:39

خیلی هم خوب ...بشه میام

محمدمهدی رسولی یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 01:10

منم قبول زحمت می کنم و با کمال میل دوس دارم باشم . . .
کلا فیلم دور همی ب شرطی ک دوستان خوب فیلم ببینن می چسبه . . .

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 02:15

بتونم حتما هستم

سعید پشت مشهدی یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 03:17

پتانسیل تبدیل شدن به یه برنامه خوب رو داره البته من نیستم دیگه.

طلاکوب یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:01

طرح خوبیه ولی پنج شنبه نباشد خب لطفا.

خاقانی یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 22:11

خیلی خوبه

عطار دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 17:01

بسیار عالی
طرح جذابیه
منم هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد