کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک کاندید بدون ائتلاف

حذف و اضافه شده 93/3/15 ساعت 16/40


سلام به همه

بنده محمد مهدی اهل خیر (قربانی)بعد از مشورت با تعدادی از اعضا تصمیم گرفتم

برای انتخابات شواری مرکزی کاندید بشم



             موقعی که کانون بهم احتیاج داشت ، بودم

نظرات 8 + ارسال نظر
راد پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 15:29

احساس خطر کردی؟ اگه شوخیه جلوش بنویس شوخیه. وگرنه من جواب بدم.

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 16:57

به فرامرزی :
حاجی وقتی اینو می زارم معلومه که شوخی داشتم می کردم

آقای قربانی از روی تجربه عرض میکنم.همیشه موقعیت هایی مثل انتخابات دبیری کانون به قدری حساسیت برانگیز میشه که این شوخی ها کاملا جنبه جدی پیدا میکنن.خطرناکه اخوی.نکنید از این شوخیا :دی
جهان

محسن قدکساز پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 17:25

آیا این همه حذف و اضافه درست بوده؟

جهان پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 17:32

بی خیال جناب!!!!!!!!
چه کاری بود خب

حق طلب جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 17:07

شکور جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 20:56

تو قسمتی از پستت رو حذف کردی؟
بابا عجب بساطیه ها
چندصدبار باس توضیح داد که حق حذف وجود نداره! فقط میتونی روش خط بکشی پسر
اگرم چیزی اضافه کردی باید می گفتی که کی و چجوری اضافه شده
حواست نیست؟
جناب زرگر؟ تو چرا حواست نیست؟
شکورم

نمی دونم منم حواسم نیست کلا.
توجیهی برا کوتاهیم ندارم

زرگر

امیر حیدری شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 12:12

حاج مهدی چرا پست رو زدی ترکوندی؟؟؟ حاجی مگه نمیدونی نباید تغییر داد؟

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 02:19

امیر جون
من قبلا از خانم جهانی پور پور در این رابطه صحبت کردم و ایشون گفت می تونی حذف کنی ولی باید فقط بنویسی حذف و اضافه در این تاریخ و این ساعت

اولا اینکه جهانی پور فقط یک پور داره نه دو تا :-)
دوما اینکه شما اخیرا که از من نپرسیدید ولی اگه در گذشته هم پرسیده باشید من قطعا بهتون گفتم بهیچ عنوان حذف نداریم و باید روی مطلب خط بکشید و اصلاحیه بزنید.
حذف برای موارد خط قرمزی بود که پست شما شاملش نمیشه.
احتمالا منظور بنده رو اشتباه متوجه شدید وگرنه در پست های قدیمی که این موضوع رو تذکر دادم به این اشاره کردم که حذف نباید کرد و فقط باید رو مورد اشتباه خط کشید و بعد اصلاحیه زد براش.
باز هم میگم که پست شما شامل موارد حذفی نمی شد.
جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد