کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلاس عکاسی

فعلا سنجاق است.

سعید پشت مشهدی ازم خواست که این پست رو از طرفش بزارم:


دوره جدید کلاس عکاسی


نظرات 15 + ارسال نظر
امیر حیدری سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 23:57

آیا این طرح به تصویب نهاد تصمیم گیری رسیده؟ من که تو صورت جلسه ها چیزی ندیدم؟!

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 05:44

به امیر حیدری:
سلام آره هم تو جلسه هفتگی گفته شد و تایید شد و هم از تغییر وبلاگ موضوعش مطرح شد و خب هیچ مخالفی هم نداشت.

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 06:26

از طریق وبلاگ اشو تو پست چند خبر از من تو 27 فروردین گذاشته بودم الان پیدا کردم و خب هیچ مخالفی نداشت تو جلسات بعد عید هم گفته بودم ولی خب تو صورت جلسات ندیدمشون که البته صورت جلسات رو الان چک کردم باید قبلا این کار رو خب انجام میدادم من الان ثبت نام هم از چند نفر انجام دادم و لیست کلاس داره تکمیل میشه خب یعنی حالا لازمه کنسل اش کنم آیا .... همون تصویب وبلاگیش که قطعیه و سندش هم هست آیا کافیه یا نه???

امیر حیدری پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 12:30

نه لازم نیس کنسل شه. من فقط پرسیدم چرا تو صورت جلسات نبوده. و الا خیلی هم خوبه این کلاس دستت هم درد نکنه.

به آقای حیدری پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 15:07

توی جلسه بعد از عید مطرح شد و در وبلاگ هم مطرح شده
در ضمن پروژه شخصیه و اعلام برای نبود مخالف کفایت میکنه که انجام شده

ترابی

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 23:27

البته من باید قبلا پیگیری میکردم که تو صورت جلسه بعد از عید بیاد که یادم رفته بود شرمنده ولی خب کلاس مثل اینه که کلاس میتونه پابرجا باشه.

امیر حیدری شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 12:13

ممنون سعید و خانم ترابی.

به مسئول اساسنامه سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 21:41

به شخصه توقع داشتم نظر مسئول اساسنامه رو زیر این پست مبنی بر اینکه: این پست یک اعلام پروژه ی شخصی محسوب می شود رو ببینم.
حتی دکترین یا شرحی بر اینکه گذشتن زمان زیاد از اعلام، منطقاً مساوی با عدم اعلام است
شکور

ترابی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:31

این پست یک اعلام پروژه شخصی نیست یک فعالیت در حین پروژه است.
به نظر من زمانی که برای برگزاری این کلاس گذاشته شده طولانی نبوده و همین زمان هم صرف فعالیت برای شروع کلاس شده .

این نظر من به عنوان مسئول اساسنامه در زمانیه که شما این کامنت رو گذاشتید.

ترابی

شکور چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 21:41

یعنی به نظر شما شروع کلاس بعد از گذشتن 2ماه و نیم از اعلام پروژه زمان زیادی نیست و نیاز به یک اعلام جدید نداره؟!
شکور

به ترابی
شکور

طلاکوب چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 21:56

آیا کلاس در حال تشکیله یا هنوز در مرحله ثبت نام است؟

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 23:57

کلاس هنوز در مرحله ثبت نامه

سعید ایزدی شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 01:29 http://kafankhafan.blogfa.com

به مسئول وبلاگ: بهتر نیست از سنجاق بودن برش دارید

به لحاظ قانونی ( /شیوه نامه ای) خلافی صورت نگرفته و میتونه تا آخر ثبت نام سنجاق باشه. ولی فکر می کنم لازمه یک زمان حداکثری برای سنجاق بودن تعریف بشه.
طلاکوب

سعید ایزدی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 13:23 http://kafankhafan.blogfa.com

به مسئول وبلاگ:
این جز اختیارات شماست که می تونید یک پستی رو سنجاق کنید یا از سنجاق شدن در بیارید.
به نظر من به شخصه لزومی به تعیین زمان نیست وقتی خودتون می تونید با توجه به هر پست یه زمانی رو براش مشخص کنید.

در هر صورت اگه بخواید خودتون می تونید توی شیوه نامه یک زمان حداکثری برای سنجاق شدن هر پست مشخص کنید. در این صورت برای اعضای وبلاگ لازم الاجراست. مگر اینکه عده ای محالفت کنند که در این صورت باید در نهاد تصمیم گیری به رای گذاشته بشه.

به خانم طلاکوب یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 22:05

شیوه نامه ی وبلاگ، صادر شده از مسئول وبلاگه بنابراین خود مسئول می تونه با استدلال خلاف شیوه نامه اش عمل کنه
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد