کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام کاندیداتوری برای انتخابات شورای مرکزی و دبیری / اولین ائتلاف

این افراد با یکدیگر ائتلافی را برای رسیدن به دو هدف مورد ذکر در این پست ایجاد نموده اند:

1- عباس شکوری. (موسس کانون. دبیر سال اول – 85-86)

2- محمد فرامرزی. (دبیر سال های 90-91 و 91-92)

3- امیر حیدری. (دبیر سال 92-93)

4- مصطفی عطارپور. (عضویت از سال اول کانون تا کنون)

5- سیما ترابی. (سرپرست کنونی کانون)

 

اهداف ائتلاف:

این افراد در صورت انتخاب شدن به عنوان عضوی از شورای مرکزی، در راستای وظیفه ی انتخاب دبیر از بین خود، به احتمال 99% خانم سیما ترابی را به عنوان دبیر ترم تابستان سال تحصیلی 92-93 و سال تحصیلی 93-94 انتخاب خواهند نمود و همچنین در راستای صلاحیت سالیانه ی خویش، در صورتی که در آینده ادامه ی دبیری خانم ترابی با مشکلی روبرو گردد، به احتمال 99% در صورتی که گزینه ی بهتری حضور نداشته باشد، به دبیری امیر حیدری رای خواهند داد.

 

بنابراین روشن است دوستانی که با دبیری خانم ترابی موافقتی ندارند، منطقاً نباید به این ائتلاف رای دهند. ولی افرادی که:

1- خانم ترابی را مناسب برای دبیری حال حاضر و همچنین امیر حیدری را مناسب برای جایگزین دبیری در صورت نیاز می دانند

و- یا

2- به رای و نظر و منطق و تجربه و فکر کانونی افراد ذکر شده در لیست اعتماد دارند

می توانند با رای دادن به این ائتلاف، به وقوع قصد و نظر اصلی خویش امیدوار باشند.

 

در صورت نیاز پست های تبلیغاتی برای افراد حاضر در لیست ارائه خواهد شد.

در ادامه عکس اعضای ائتلاف اومده که اگه به اسم نمیشناسیدشون، یادآوری بشه:

  

عباس شکوری:



محمد فرامرزی - امیر حیدری:


مصطفی عطارپور:



سیما ترابی:

نظرات 17 + ارسال نظر
امیر حیدری دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 22:28

از عکس خودم و ممد راضی ام. (ممد رو که گمونم خودشم اینجا نشناسه چه برسه به بقیه)

راد سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 00:43

موتلفم موتلفم موتلف

به امیر حیدری: عباسه دیگه - هیچ وقت تو انتخاب عکس خوب نبوده.

من تو انتخاب عکس خوب نیستم؟
شگالی...
درضمن فقط همین عکس رو از تو داشتم
البت یکی دیگه هم داشتم... اگه میخوای اون رو میذارم تا خودکشی کنی
شکور

امیر حیدری سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 08:32

بنده هم موتلفم.

عطار سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 10:00

من نیز موافق و موتلفم

جهان سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 12:21

سلیمیان چقد خوب افتاده
ما نیز موافق این ائتلافیم.

ترابی سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 13:49

بنده هم موتلفم

و آقای شکوری تو انتخاب عکس خوب نیستید...

امیر حیدری سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 23:51

یَک عکس خفن از خودش انداخته بعد 3 تا عکس داغون و له از ما چهارتا. اصلا بیاین عباس رو از ائتلاف بندازیم بیرون :))))))))))))))

علی عبدی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 13:20

به نظر بنده حقیر، جوانگرایی "همیشه" گزینه مناسب‌تری است (نسبت به هر گزینه دیگر). لذا نظرم نسبت به این ائتلاف ممتنع است

به آقای عبدی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 17:13

شدیییییدا با حرفتون مخالفم!!!!
باز هم تکرار میکنم که هر نیروی جوانی لزوما کارآمد نیست.
جهان

امیر حیدری پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 22:19

به علی عبدی:

علی جان این حرفت خیلی عجیب و بی منطقه؟ واقعا به نظرت همیشه باید جون گرایی کرد؟ پس کی از تجربه ها استفاده کنیم؟؟؟؟

Faranak Nejati پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 22:35

به خانم جهانى پور:
هر قدیمى هم به خاطر کارآمد بودن نباید همیشه باشه.

به نجاتی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 22:59

ارجاعت میدم به دکترین اخیر آقای شکوری
جهان

علی عبدی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 23:20

به امیر حیدری عزیز:

منظور بنده از جوان‌گرایی، استفاده محض از نیروهای جوان نیست، بلکه مشارکت و همکاری نیروهای جوان و نیروهای باتجربه به نسبت متعادل هست. چیزی که در این ائتلاف به نظر من وجود نداره...

در مورد شورای مرکزی اشتباه می کنی.
برای شورای مرکزی، دبیری و مسئول اساسنامه، باید بهترین ها انتخاب بشن، حتی اگه همگی پیر باشن.
این ها پست های فوق حساس کانونن
شکور

امیر حیدری جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 16:29

علی جان پست اخیر عباس شکوری به ذهنیت - از نظر من- اشتباه تو پاسخ داده. بیا مرحله مرحله پیش بریم:
من: علی جان وظایف شورای مرکزی رو میگی؟
تو: آره. انتخاب دبیر.
من: خوب این چجوری میتونه به تجربه افراد جدید کمک کنه؟
تو: خب با شرکت در جلسه و شنیدن بحث های اونها و دیدن اینکه اون افرادی که دارای تجربه ی بیشتری هستند چه باید و نبایدهایی مد نظرشون هست.
من: آفرین این خیلی مهمه. اعضای جدید باید بدونند چه چیزهایی برای انتخاب دبیر ملاک هست. برای همین ما معمولا بحث در مورد انتخاب دبیر - که معمولا چندین جلسه است- رو با حضور هر کدوم از بچه ها کا مایل باشند انجام میدیم. مثلا زمانی که سعید چراغ داشت به عنوان دبیر کانون انتخاب میشد در جلسه علاوه بر اعضای شورای مرکزی، ممد زینل، سعید ایزدی، سیما ترابی و گمونم زرگر بودند.
این افراد به این شکل تجربه کسب میکنند بدون این که ما خطر رای اشتباه از جانب اونها رو داشته باشیم. درسته؟

نمی‌دونم شایدم حق با شماست و من ذهنیت غلطی دارم. باز بیشتر حضوری در موردش صحبت می‌کنم با خود شما و بقیه که ببینم اینطور هست یا نه
اما بذارید حداقل این مکالمه بینمون رو یکم اصلاحش کنم
شما: علی جان وظایف شورای مرکزی رو می‌گی؟
من: بله چشم. انتخاب دبیر و اگر اشتباه نکنم تصمیم‌گیری در مورد مسایل مالی کلان کانون
شما: خب این چجوری می‌تونه به تجربه افراد کمک کنه؟
من: من که نگفتم باید به تجربه افراد کمک کنه. تجربه که هست، زیادم هست. من گفتم جای نظرات جدید با افراد جدیدتر (همون جوان‌ها) خالیه. در واقع حرف کلی من این بود که می‌شه یک ترکیب مناسبی از تجربه و تفکرات گذشته + تفکرات و روحیات جدیدتر رو در یک ائتلاف دور هم جمع کرد. نیازی نیست که تک تک اعضای شورای مرکزی کوله‌باری از تجربه رو داشته باشن. از تجربیات یکی دو عضو هم می‌شه به نحو احسن و کامل استفاده کرد. همین
عبدی

امیر حیدری جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 16:32

به خانم نجاتی:

چرا؟
به نظر من، هر فردی (چه قدیمی و چه جدید) اتفاقا به علت کارآمد بودن باید باشه.

به خانم نجاتی جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 19:35

اگه پست خیلی حساس باشه، و یک قدیمی، در اون پست، اعلم باشه، و هنوز هم اعلمه، چرا که نه! تا جایی که میشه ازش استفاده میکنیم تا یکی نسبت به اون ارجح بشه!
الفاظ زیبا دلیل بر درست بودن مفهوم نیستن ها!
«جوان گرایی» عبارت زیباییه، ولی در بعضی جاها، گرایش بهش، حتی اشتباه محضه!
شکور

علی عبدی جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 23:11

به آقای شکوری:

من در مورد انتخاب بهترین‌ها برای دبیر و مسئول اساسنامه موافق نظر شما هستم، ولی در مورد شورای مرکزی، حداقل به نظر من می‌شه انعطاف بیشتری به خرج داد.
اما یه چیزی هم بگم. به نظرم مجموعه این بحث‌ها حالت انتقادی نداره. یعنی لااقل هدف من از طرح این نظرات (با توجه با مدت فعالیت نه چندان طولانی‌ام در کانون تا به اینجا) انتقاد نبوده، بلکه مطرح کردن یک پیشنهاد بوده. وگرنه که این ائتلاف بسیار هم قدرتمند و کارآمده و اصن شاید خودم هم به همین ائتلاف رأی دادم!
همین

وقتی در مورد شورای مرکزی انعطاف به خرج بدی یعنی داری در مورد دبیری انعطاف به خرج میدی
انتخاب اصلح برای دبیری به به شدت به انتخاب اصلح برای شورای مرکزی وابسته است
خیلی هم از نظر استقبال میکنم
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد