کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آیا من دیوانه شدم؟/عجیبا غریبا...

واقعا نمی دونم باید چی گفت:

آخرین باری که وبلاگ(صفحه بلاگ اسکای) رو چک کردم ساعت 12:30 دیشب بود .

امروز ساعت یک اومدم برا چک کردن که اتفاق عجیبی رو دیدم.


دو نظری که از مدت ها پیش در قسمت نظرات بود به زباله منتقل شده

و دو نظری که بعد از ساعت دوازده و نیم گذاشته شده بود تایید

شده.


آیا من دیوانه شدم؟ آیا وظیفه کسی غیر از من هست این کارا؟

آیا کسی هست که حدود خود را نشناسد و پا در کفش دیگران کند!؟

اتفاق وحشتناکیه،دوست دارم مقصر این اتفاق سریع تر پیدا شه

تا قشنگ توجیهش کنم.


نظرات 4 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 13:54

عجبا... تو مسئولیت هر مدیر وبلاگ حداقل یه بار این اتفاق می افته
مشکوکه

جهان سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 14:32

سعید ایزدی چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 00:57 http://kafankhafan.blogfa.com

؟؟؟؟؟؟؟؟

محمدمهدی رسولی شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 11:06

می گن قاتل همیشه ب صحنه جرم برمی گرده!

من به سعید ایزدی و کامنتش مشکوکم!

ایزدی اگه حوصله این کارا رو داشت وضعش این نبود.
ایزدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد