کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تنی چند از عکس های من . . .

من و عکاسی ک انجام می دم هیچوقت محدود ب زمان و مکان و نوع دوربینی ک دستم هست نبوده و نیست و نخواهد بود . . . 

چندتا از عکسام رو می گذارم و خوشحال می شم نظرتون رو بگید . . .





اوایل فروردین هزار و سیصد و نود و سه

قم خیابان دورشهر  


آذرماه نود و دو

قم مدرسه جهانگیرخان




زمان ضبط فیلم سعیدپشت مشهدی

جلوی خابگاه دختران دانشگاه - با حضور دوربین مداربسته!




عشق از نوعی دیگر

فروردین هشتاد و هفت

قم - روستای کهک

. . . 


نظرات 14 + ارسال نظر
شهسواریان شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 18:59

نمیدونم چرا باز نکرد ... بعدا ایشاالله :)

حق طلب شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 22:09

baz nakard

بازم امتحان کنید.برا من بدون مشکل باز میشه.
اگر نشد بگید یه کاریش بکنم.
زرگرم

سعید ایزدی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 22:37 http://kafankhafan.blogfa.com

برای منم باز نکرد

مسعود زرگر شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 23:56

به طرز عجیبی دیگه برا منم باز نمیشه که کم حجمشون کنم.
مهدی رسولی پاشو بیا حجم عکسات رو کم کن.

ناآشنا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 09:23

زیبا هستند

به نظر من اندازه قاب ها طبیعی نیست! (crap در کار بوده؟)

شهسواریان یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 11:28

الان تونستم ببینم
اون عکسی که جلوی خوابگاه دختران گرفتین که حرف نداره واقعا

سعید پشت مشهدی یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 11:57

اون پیرمرده گونی چیه جلوش? سیب زمینی کدو سیب ?

به پشت مشهدی یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 20:04

غلط نکنم قنبیده... خاص قمه..

کو اسمت حاجی؟

زرگر

شکورم یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 20:05

بسیار بسیار عالی
همه ی علاقه مندان به عکس در کانون این کار رو بکنن محشر میشه
شکور

توفیقی یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 21:13

اولی تکراری بود.
دومی عالی بود؛لذت بردم!
آخری هم جالب بود

سعید پشت مشهدی دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 01:31

من تاحالا قنبید نخوردم بیار از قم کانون بخوریم حاجی خدا خیرت دهاد

محمدمهدی رسولی دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 08:16

فقط عکس اول ی کم crop شده . . .
ممنون از نظرات تون . . .
بله قنبیته!تو قم باش آبگوشت قنبیت درست می کنن!
جز سبزیجاته!
خودم عکس سوم رو خیلی دوس دارم . . .
و البته ب یکی از دوستام هدیه دادمش!

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 13:22

خیلیم خوب

عطار دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 15:39

درود بر گوردون ویلیس کانون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد