کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به سرپرست کانون،مدیر اجرائی سومین روز کانون، مسئول آرشیو، عکاسان و فیلمبرداران سومین روز کانون

آقا عکس ها و فیلم های سومین روز کانون ناقصن!!!

این برای بار هزارم...

مسئول پی گیری قطعاً خانم ترابی هستن ولی نمی دونم چرا هنوز ناقص مونده مستندات روز کانون...

من با خانم ترابی، مهدی قربانی، خانم صالح آبادی و سعید ایزدی صحبت کردم ولی رد پای فایل های ناپدید رو پیدا نکردم.

الو؟ کسی حواسش هست؟

شکورم

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید پشت مشهدی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 05:46

اون کلیپ روز کانون جدیدم هم تو سیستم بزارید خیلی ها سراغش رو میگیرن میخوان ببینن.

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 12:44

بنده روز دوشنبه پوشه سومین روز کانون که حدودا 20-25 تا عکس و 4-5 فیلم بود و یه پوشه دیگه که 10 تا عکس توی الاچیق با دکتر شکرریز بود رو توی پوشه فعالیت های کانون آرشیو کردم و حتی سه شنبه که آخرین روز من بود توی کانون به یه دلیلی چک شد . واقعا نمیدونم چی شده.شاید اشتباهی به جای کپی کات شده ولی صدرصد از طرف من نبوده همین طور که گفتم روز بعدش دوباره فایل ها چک شد
بهتره دوباره عکاس ها فیلم ها رو دوباره توی سیستم کانون بریزن

مسئول آرشیو

ترابی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 20:01

من شنبه بعد از روز کانون دوسری عکس که از عکاسا گرفته بودم رو گذاشتم روی سیستم و خانم طلاکوب هم عکساشون رو جداگانه خودشون آوردن کانون و همه ی اینها توی فولدر سومین روز کانون ریخته شده.
عکسای خانم صالح آبادی هم که نبود رو آقای شکوری گفتن و آوردن برامون دوباره.
من تا اینجا پیگیر بودم و همه عکسا ریخته شده روی سیستم . اما بعد از مرتب کردن آرشیو وقتی برای برداشتن عکسا برای رد کردن گزارش فعالیت رفتم فقط تعداد کمی از عکسا بودن.
با خانم طلاکوب و آقای ایزدی صحبت کردم که یک سری عکس هارو که پیششونه برگردونن.
من حواسم هست و تا الان فک نمیکنم تو پیگیری این موضوع کوتاهی کرده باشم

توفیقی دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 19:08

به آقای قربانی:
دکتر شکرچی هستن.

شهسواریان دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 20:45

منم میخواستم نظری مشابه نظر خانم توفیقی بذارم :))
ناگفته نماند که استاد شکرچی از استادان گروه ما (جامعه شناسی) هستن !! منظورم اینه که چقد استادان این رشته فعال هستن و اثرات مختلفی بر دانشگاهیان می گذارند، حالا چه مثبت و چه منفی. مثل استاد شهشهانی
من هم همش نگران نگرش دیگران به این رشته و استادانش هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد